Tjoho!
_0504 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Tjoho!

    Nu har vi fått besked om dagis till storasyster iaf, 16 Aug börjar inskolningen, och på dagiset vi ville ha , som ligger bara typ 250 m från oss:)

    Nu väntar jag bara besked om Klara, fattar inte varför det bara kom om Iza...
  2. 1
    Tjoho! Nu har vi fått besked om dagis till storasyster iaf, 16 Aug börjar inskolningen, och på dagiset vi ville ha , som ligger bara typ 250 m från oss:)

    Nu väntar jag bara besked om Klara, fattar inte varför det bara kom om Iza...
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Grattis!

    Fick besked om Elliots igår ch jag är grymt
    besviken :( Här ute är det _inte_ bra att vilja vara hemma länge med sina barn...
  4. 2
    Grattis! Fick besked om Elliots igår ch jag är grymt
    besviken :( Här ute är det _inte_ bra att vilja vara hemma länge med sina barn...
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    Trist

    fick ni inte vars ni önskat eller???

    Jag är lite orolig över att Klara inte ska få på samma dagis som Iza, men jag hoppas de försöker placera syskonen på samma(fast det blir olika avd, stora*/små är det)
  6. 3
    Trist fick ni inte vars ni önskat eller???

    Jag är lite orolig över att Klara inte ska få på samma dagis som Iza, men jag hoppas de försöker placera syskonen på samma(fast det blir olika avd, stora*/små är det)
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    Vi fick inte ens...

    på något vi sökt och då har Elliot stått i kö sen maj-04 och haft förtur till sitt andrahandsval sen aug-05! Utan vi fick på ett b-dagis här brevid som jag inte ens ville jobba på själv, en gång i tiden :(

    Tydligen antog placeringstanten att vi inte ville ha plats på vårt förstehandsval eftersom vi har flyttat! Tjänstefel, tycker jag det är!

    *ledsen*
  8. 4
    Vi fick inte ens... på något vi sökt och då har Elliot stått i kö sen maj-04 och haft förtur till sitt andrahandsval sen aug-05! Utan vi fick på ett b-dagis här brevid som jag inte ens ville jobba på själv, en gång i tiden :(

    Tydligen antog placeringstanten att vi inte ville ha plats på vårt förstehandsval eftersom vi har flyttat! Tjänstefel, tycker jag det är!

    *ledsen*
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5

    Ring!

    När Jonna skulle börja dagis när hon var 20 månader fick vi också plats på ett dagis vi inte ens sökt till. Det låg i ett vanligt hyreshus mitt i ett invandrarområde och hade knappt ens egen gård. Jag blev jätteledsen och började tom gråta när jag var där och kikade och ringde och förklarade att där skulle min dotter minsann _inte_ gå på dagis. Många telefonsamtal senare fick vi plats på vårt förstahandsval.

    Jag hoppas det löser sig för er också!
  10. 5
    Ring! När Jonna skulle börja dagis när hon var 20 månader fick vi också plats på ett dagis vi inte ens sökt till. Det låg i ett vanligt hyreshus mitt i ett invandrarområde och hade knappt ens egen gård. Jag blev jätteledsen och började tom gråta när jag var där och kikade och ringde och förklarade att där skulle min dotter minsann _inte_ gå på dagis. Många telefonsamtal senare fick vi plats på vårt förstahandsval.

    Jag hoppas det löser sig för er också!
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6

    Åh vad bra :-)

    att det finns hopp :-)
  12. 6
    Åh vad bra :-) att det finns hopp :-)
  13. Medlem sedan
    Jun 2001
    #7

    Så skönt

    att ni redan fått besked. Vi får vänta ungefär 1-2 månader till, jättedrygt tycker jag. Men jag hoppas och tror nästan att Alfred ska få komma in på Melkers avdelning. De har fyra platser till hösten och eftersom det är syskonförtur och det är Alfred och en kille till som ska in på syskonförtur så känns det som att vi ska få komma in.

    Kul för er!!!
  14. 7
    Så skönt att ni redan fått besked. Vi får vänta ungefär 1-2 månader till, jättedrygt tycker jag. Men jag hoppas och tror nästan att Alfred ska få komma in på Melkers avdelning. De har fyra platser till hösten och eftersom det är syskonförtur och det är Alfred och en kille till som ska in på syskonförtur så känns det som att vi ska få komma in.

    Kul för er!!!
  15. Kajsa o Valter
    #8

    härligt

    vi har också fått dagisplats till Valter, precis där vi ville. Jag hade förväntat mig att få en plats i höst men inte nu i vår men nu kör vi på det. Lite konstigt att en nyfödd ska börja dagis *s*

    Kram
  16. 8
    härligt vi har också fått dagisplats till Valter, precis där vi ville. Jag hade förväntat mig att få en plats i höst men inte nu i vår men nu kör vi på det. Lite konstigt att en nyfödd ska börja dagis *s*

    Kram

Liknande trådar

  1. Tjoho!!
    By housewife in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-17, 11:46
  2. tjoho!!!
    By netzz in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 11:09
  3. Tjoho!
    By enmama in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-13, 19:39
  4. Tjoho!
    By Lillblomma in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 14:07
  5. Tjoho tjoho tjohej!
    By mascot in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-24, 10:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar