Nya ljud
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    Nya ljud

    Alva har börjat låta annorlunda och kommit på en massa nya ljud. Ofta sitter hon och säger ma-ma-ma-ma eller ba-ba-ba-ba. Låter så gulligt.
    Igår på föräldramötet satt hon i mitt knä och efter att rektorn pratat i kanske 5 min börjar Alva säga bla-bla-bla-bla precis som om hon tyckte att hon pratade för mycket strunt. Lät jättekul och alla började skratta :-)
  2. 1
    Nya ljud Alva har börjat låta annorlunda och kommit på en massa nya ljud. Ofta sitter hon och säger ma-ma-ma-ma eller ba-ba-ba-ba. Låter så gulligt.
    Igår på föräldramötet satt hon i mitt knä och efter att rektorn pratat i kanske 5 min börjar Alva säga bla-bla-bla-bla precis som om hon tyckte att hon pratade för mycket strunt. Lät jättekul och alla började skratta :-)
  3. Sanna+Sander03Leah05
    #2

    hihi

    vad gulligt!
    Leah brukar också säga \"a-bla-bla-bla\", jag tror hon tycker det låter så när vi pratar!:-)
  4. 2
    hihi vad gulligt!
    Leah brukar också säga \"a-bla-bla-bla\", jag tror hon tycker det låter så när vi pratar!:-)

Liknande trådar

  1. Ljud
    By AnnaMalva in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-12-17, 14:53
  2. På tal om ljud
    By Moomin in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-19, 12:55
  3. Nya ljud
    By Lollo_77 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 15:25
  4. Nya ljud
    By zandran in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 10:40
  5. ljud?
    By undrar bara in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 13:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar