Dålig mamma ??
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2001
    #1

    Dålig mamma ??

    Är jag en dålig mamma som inte vaknar av när mina döttrar skricker på nätterna. Dem säger ju att mammor ska ha ngåot inbyggt i sig så man vakanr när barnen skriker på nätterna.

    Jag verkar inte ha fått den ännu, Fast jag har spjällsängen en knapp halvemeter ifrån mig så hör jag inte alltid när någon av tjejerna ropar. Magnus får ibland gå upp och trösta dem.

    Eller så tror jag redan att jag har dem hos mig och gungar med armarna eller håller i huvudet så dem ska kunna amma. Men jag sover ju. Är jag en dålig mamma ?? Jag känner mig som en..

    Kram
  2. 1
    Dålig mamma ?? Är jag en dålig mamma som inte vaknar av när mina döttrar skricker på nätterna. Dem säger ju att mammor ska ha ngåot inbyggt i sig så man vakanr när barnen skriker på nätterna.

    Jag verkar inte ha fått den ännu, Fast jag har spjällsängen en knapp halvemeter ifrån mig så hör jag inte alltid när någon av tjejerna ropar. Magnus får ibland gå upp och trösta dem.

    Eller så tror jag redan att jag har dem hos mig och gungar med armarna eller håller i huvudet så dem ska kunna amma. Men jag sover ju. Är jag en dålig mamma ?? Jag känner mig som en..

    Kram
  3. sladdisar 25/5
    #2

    En väldigt trött mamma

    verkar det som. För det är du ingen dålig mamma.Och blir de tillräckligt arga så hör du dem nog. Det är väl bara bra att pappa får gå upp och trösta dem ibland, då kan du ju få dem nybytta och klara att bara ammas :-)
  4. 2
    En väldigt trött mamma verkar det som. För det är du ingen dålig mamma.Och blir de tillräckligt arga så hör du dem nog. Det är väl bara bra att pappa får gå upp och trösta dem ibland, då kan du ju få dem nybytta och klara att bara ammas :-)

Liknande trådar

  1. var jag en dålig mamma nu?
    By tuffinghund in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-09-17, 19:21
  2. Jag är en dålig mamma
    By Bissen in forum _0906 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-02, 20:10
  3. dålig mamma?!
    By deppo in forum _0907 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 10:11
  4. Uhhh - dålig, DÅLIG mamma..
    By Nugga in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-19, 14:31
  5. duktig mamma var dålig mamma
    By Lineaa in forum _0506 Junibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-07-26, 22:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar