Hallå tjejer!
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    Hallå tjejer!

    Har inte suttit vid datorn mkt de sista dagarna, så nu har jag som vanligt en massa att läsa ikapp.
    Mitt illamående har verkligen kommit tillbaka, främst nattetid, inatt sov jag sådär en 3 timmar... Danne var snäll och var vaken ett par timmar med mig, och diskuterade lite namn till bebisen.

    Annars är jag i full fart med att boa (på dagarna alltså...*s*) Har organiserat varenda garderob, låda och andra förvaringsutrymmen, sorterat bort skor och jackor (hur många kan man ha egentligen), tvättat alla bebiskläder och städat kyl/frys/ugn och skafferi de senaste dagarna. Och så håller jag utkik efter såna där fönsterputsar-lappar som brukar komma i brevlådan lite då och då, för den här gången ska jag låta nån komma och putsa mina fönster. Tyckte det kom såna lappar var och varannan dag förra året, men i år lyser de med sin frånvaro. *s*

    Nu ska jag snart lägga mig och vila lite lunch. Kommer säkert somna ett nån timme, men ska försöka hålla mig vaken till kl 13, då en av hästarna ska springa och jag tänkte iaf titta på henne på tv.

    På bebisfronten så väntar jag fortfarande på att h*n ska vända sig.

    Hur mår ni andra då? *ja, jag ska läsa ikapp lite, så jag ser om det har hänt nåt*
    Kram!
  2. 1
    Hallå tjejer! Har inte suttit vid datorn mkt de sista dagarna, så nu har jag som vanligt en massa att läsa ikapp.
    Mitt illamående har verkligen kommit tillbaka, främst nattetid, inatt sov jag sådär en 3 timmar... Danne var snäll och var vaken ett par timmar med mig, och diskuterade lite namn till bebisen.

    Annars är jag i full fart med att boa (på dagarna alltså...*s*) Har organiserat varenda garderob, låda och andra förvaringsutrymmen, sorterat bort skor och jackor (hur många kan man ha egentligen), tvättat alla bebiskläder och städat kyl/frys/ugn och skafferi de senaste dagarna. Och så håller jag utkik efter såna där fönsterputsar-lappar som brukar komma i brevlådan lite då och då, för den här gången ska jag låta nån komma och putsa mina fönster. Tyckte det kom såna lappar var och varannan dag förra året, men i år lyser de med sin frånvaro. *s*

    Nu ska jag snart lägga mig och vila lite lunch. Kommer säkert somna ett nån timme, men ska försöka hålla mig vaken till kl 13, då en av hästarna ska springa och jag tänkte iaf titta på henne på tv.

    På bebisfronten så väntar jag fortfarande på att h*n ska vända sig.

    Hur mår ni andra då? *ja, jag ska läsa ikapp lite, så jag ser om det har hänt nåt*
    Kram!
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Åh det vill jag med!!

    Här är det banne mig aldrig någon som lägger lappar i brevlådan om fönsterputsning *mutter*
    Det skulle jag nappa på direkt :)
    Jag håller på med det projektet nu...putsar ett fönster om dagen typ, så det lär ta tid ;)

    Jobbigt med ditt illamående :(
    Kram!
  4. 2
    Åh det vill jag med!! Här är det banne mig aldrig någon som lägger lappar i brevlådan om fönsterputsning *mutter*
    Det skulle jag nappa på direkt :)
    Jag håller på med det projektet nu...putsar ett fönster om dagen typ, så det lär ta tid ;)

    Jobbigt med ditt illamående :(
    Kram!
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #3

    Kul att höra ifrån dig!

    Åh, vad duktig du är som städar och donar, tar arbetsuppgifterna slut hemma hos dig får du gärna komma hit:-). Har tänkt att städa garderoben m.m. men det verkar inte bara vara tanken som räknas:-).

    Jobbigt att illamåendet är tillbaka. Hoppas du kan vila lite. Hur gick det för hästen? Kör Danne eller äger ni den \"bara\"?
    Kramar
  6. 3
    Kul att höra ifrån dig! Åh, vad duktig du är som städar och donar, tar arbetsuppgifterna slut hemma hos dig får du gärna komma hit:-). Har tänkt att städa garderoben m.m. men det verkar inte bara vara tanken som räknas:-).

    Jobbigt att illamåendet är tillbaka. Hoppas du kan vila lite. Hur gick det för hästen? Kör Danne eller äger ni den \"bara\"?
    Kramar
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4

    trist att

    illamående kommit tillbaka mer igen.. blää.

    skönt att du kan boa o fixa iaf.

    Snäll Danne, kom ni på ngt bra? *nyfiken*

    kramis
  8. 4
    trist att illamående kommit tillbaka mer igen.. blää.

    skönt att du kan boa o fixa iaf.

    Snäll Danne, kom ni på ngt bra? *nyfiken*

    kramis
  9. Medlem sedan
    Jul 2004
    #5

    Jag får väl börja så med...

    Med ett fönster om dagen, menar jag. För lapparna lyser med sin frånvaro. =)
  10. 5
    Jag får väl börja så med... Med ett fönster om dagen, menar jag. För lapparna lyser med sin frånvaro. =)
  11. Medlem sedan
    Jul 2004
    #6

    Det är ALLTID tanken som räknas...

    *s* Jag har konstigt nog riktigt mkt energi till sånt där just nu, har värsta listan som jag bockar av på. Fast jag har nyss börjat.

    Det gick jättebra för hästen, hon vann! Verkligen en kanonhäst, så vi får hoppas att hon fortsätter vara så här strålande. Vi har ju flera hästar, men den här hästen imponerar verkligen. Danne är med i tränarupplägg och så, men han kör inte nu. =)

    Tack för din omtanke, hoppas på att må bättre inatt så jag kan få sova. =) Kram!
  12. 6
    Det är ALLTID tanken som räknas... *s* Jag har konstigt nog riktigt mkt energi till sånt där just nu, har värsta listan som jag bockar av på. Fast jag har nyss börjat.

    Det gick jättebra för hästen, hon vann! Verkligen en kanonhäst, så vi får hoppas att hon fortsätter vara så här strålande. Vi har ju flera hästar, men den här hästen imponerar verkligen. Danne är med i tränarupplägg och så, men han kör inte nu. =)

    Tack för din omtanke, hoppas på att må bättre inatt så jag kan få sova. =) Kram!
  13. Medlem sedan
    Jul 2004
    #7

    Försöker tänka på

    att det inte är så lång tid kvar iaf, även om jag mår illa hela tiden. Skumt nog är det värst på kvällen/natten numera.

    Ja, våra namnförslag är en historia för sig. Det kan hända att barnet kommer kallas för bebisen fram till sin 18-årsdag eller nåt. *s* Så tyvärr får du nog vara nyfiken lite till. Åke var ett av namnen vi hade inatt, så mkt kan jag säga. *s*
  14. 7
    Försöker tänka på att det inte är så lång tid kvar iaf, även om jag mår illa hela tiden. Skumt nog är det värst på kvällen/natten numera.

    Ja, våra namnförslag är en historia för sig. Det kan hända att barnet kommer kallas för bebisen fram till sin 18-årsdag eller nåt. *s* Så tyvärr får du nog vara nyfiken lite till. Åke var ett av namnen vi hade inatt, så mkt kan jag säga. *s*

Liknande trådar

  1. Hallå tjejer!
    By Moas mamma in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-03, 09:54
  2. Hallå tjejer!!!
    By tingla_bu in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 20:52
  3. Hallå tjejer!
    By Sara SL in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 10:42
  4. Hallå tjejer
    By Smygis m.2 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-19, 15:39
  5. Hallå tjejer!
    By AnkieE in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-27, 23:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar