Lite nya bilder, och hormonfråga.
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Lite nya bilder, och hormonfråga.

    Ja, som rubriken anger så har jag satt in 3 nya bilder i albumet. Ni får gärna kika om ni vill, det är på mina älsklingar :)

    Och så undrar jag en sak.
    Satte in en hormonspiral förra onsdagen, första 5 dagarna blödde det ingetning men sen började det...det är väl rätt normalt antar jag. Men en annan sak jag märker sen jag fick den är att jag inte känner mig mätt längre?! Jag har blivit bottenlös, det känns som jag kan äta hur mycket som hellst! (inte bra). Vi åt pizza idag och jag brukar aldrig orka en hel, nu åt jag hela och hade kunnat äta mer? Mycket mysko. Är det någon annan som känner så här? Nu måste man ju passa sig annars blir man ju fet.
  2. 1
    Lite nya bilder, och hormonfråga. Ja, som rubriken anger så har jag satt in 3 nya bilder i albumet. Ni får gärna kika om ni vill, det är på mina älsklingar :)

    Och så undrar jag en sak.
    Satte in en hormonspiral förra onsdagen, första 5 dagarna blödde det ingetning men sen började det...det är väl rätt normalt antar jag. Men en annan sak jag märker sen jag fick den är att jag inte känner mig mätt längre?! Jag har blivit bottenlös, det känns som jag kan äta hur mycket som hellst! (inte bra). Vi åt pizza idag och jag brukar aldrig orka en hel, nu åt jag hela och hade kunnat äta mer? Mycket mysko. Är det någon annan som känner så här? Nu måste man ju passa sig annars blir man ju fet.
  3. Medlem sedan
    Sep 2004
    #2

    De ser ut att gilla

    varandra, syskonen! Jättefina bilder!
  4. 2
    De ser ut att gilla varandra, syskonen! Jättefina bilder!
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    så mysigt

    det såg ut när de badade ihop.
  6. 3
    så mysigt det såg ut när de badade ihop.
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4

    åh, sötisar!!

    vilka killar!!! :-)

    Tyvärr inga svar på dina hormonfråga. Kan bara berätta att jag känner likadant med maten även utan hormonspiral. :-)
  8. 4
    åh, sötisar!! vilka killar!!! :-)

    Tyvärr inga svar på dina hormonfråga. Kan bara berätta att jag känner likadant med maten även utan hormonspiral. :-)
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5

    Kanske är ammningen?

    Det är kanske nu det börjar ta mer av mig att amma? Det kanske därför jag är hungrig och kan äta mer :)
  10. 5
    Kanske är ammningen? Det är kanske nu det börjar ta mer av mig att amma? Det kanske därför jag är hungrig och kan äta mer :)
  11. Medlem sedan
    Nov 2003
    #6

    ja, de är härliga ibland *imt*

    *
  12. 6
    ja, de är härliga ibland *imt* *
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7

    Jag hoppas det håller i sig

    Daniel har ju än så länge inte varit svartsjuk på lillebror, men det kan ju ändras när Zebastian kan börja röra sig mer och ta Daniels saker. Men jag hoppas att de kommer gilla varandra även framöver. De värmer ju så gott i mitt modershjärta :)
  14. 7
    Jag hoppas det håller i sig Daniel har ju än så länge inte varit svartsjuk på lillebror, men det kan ju ändras när Zebastian kan börja röra sig mer och ta Daniels saker. Men jag hoppas att de kommer gilla varandra även framöver. De värmer ju så gott i mitt modershjärta :)

Liknande trådar

  1. Hormonfråga
    By msmilla in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-12-19, 22:42
  2. Hormonfråga
    By msmilla in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 20:49
  3. Hormonfråga
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-04-10, 04:49
  4. Sex och hormonfråga
    By anonymt namn in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-15, 14:45
  5. Hormonfråga
    By joleda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-07, 05:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar