Jag är så sällan vid datan...
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Jag är så sällan vid datan...

    och det känns lite trist att inte vara här så mycket. Vet inte riktigt vad som tar upp min tid, men nått lär det ju vara... I alla fall, jag lever och jag tror nog att pysen i magen lever också, känner nått, anatgaligen fosterrörelser, men det är svårt att säga.

    Ulrika
    Vad härligt att få handla en massa till bebben!! Kul att du börjar känna bebben!!

    En träff i sthlm skulle jag vilja vara med på nån gång i höst, man kan ju kombinera det med lite shopping! Jag har 1 ½ timme med tåget, det är överkomligt!
  2. 1
    Jag är så sällan vid datan... och det känns lite trist att inte vara här så mycket. Vet inte riktigt vad som tar upp min tid, men nått lär det ju vara... I alla fall, jag lever och jag tror nog att pysen i magen lever också, känner nått, anatgaligen fosterrörelser, men det är svårt att säga.

    Ulrika
    Vad härligt att få handla en massa till bebben!! Kul att du börjar känna bebben!!

    En träff i sthlm skulle jag vilja vara med på nån gång i höst, man kan ju kombinera det med lite shopping! Jag har 1 ½ timme med tåget, det är överkomligt!
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2

    Samma här...

    ...eller rättare sagt, jag är mycket vid datorn, men jag skriver inte alls mycket.
    Nu när det är tredje gången så känns det inte som att jag har så mycket att fråga eller diskutera längre.
    Dock tycker jag att detta med ankomstgrupper är kul, särskilt om man jämför med Föräldrakanalen där det ju är heldött nu för tiden.
    Jag tror att det kommer att bli lite mera aktivitet härinne framåt hösten. Nyss så kollade jag in på januarigruppen, och dom har skrivit mer än 2000 fler inlägg än vi!

    Ha det så bra alla.
    Kram!
  4. 2
    Samma här... ...eller rättare sagt, jag är mycket vid datorn, men jag skriver inte alls mycket.
    Nu när det är tredje gången så känns det inte som att jag har så mycket att fråga eller diskutera längre.
    Dock tycker jag att detta med ankomstgrupper är kul, särskilt om man jämför med Föräldrakanalen där det ju är heldött nu för tiden.
    Jag tror att det kommer att bli lite mera aktivitet härinne framåt hösten. Nyss så kollade jag in på januarigruppen, och dom har skrivit mer än 2000 fler inlägg än vi!

    Ha det så bra alla.
    Kram!

Liknande trådar

  1. det händer så sällan så sällan...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-12-03, 22:37
  2. Album på datan
    By Fläderblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-30, 19:19
  3. NU ska jag blåsa ut datan !
    By Fläderblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-14, 18:43
  4. Otrogen via datan??
    By Mian m7 in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 13:10
  5. Nu har jag nya datan!!!
    By j med 4 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 08:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar