Minns ni mig???? :)
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Minns ni mig???? :)

    Här kommer en liten rapport från mig! Är hemma igen efter 3 eller är det 5???? Underbara veckor i skärgården med massor av sol och bad. Tyvärr mår jag ruskigt illa i värmen och håller på att svimma med jämna mellanrum, men sådant är livet som gravid (ni minns väll :) ).
    Botvid går och går och går, och så badar han. Han dyker från bryggan och är en hejjare på att koka kaffe :) Sedan är hans mage nästan helt bra nu när vi utesluter all mjölk. Ibland missar vi och då har vi fått gå och tvätta hos en av mina kompisar för diareen kommer som ett brev på posten inom 12 timmar.

    Jeanna har äntligen lärt sig cykla 3-hjulig (hon har inte kunnat trampa p.g.a av fötterna) och vi kämpar nu på med 2-hjuling. Hon har gått och går fortfarande på simskola och har gjort fantastiska framsteg jämfört med förra sommaren (då doppade hon fotknölarna) nu doppar hon nästan huvudet.

    Åka båt älskar båda barnen, så det är alltid trevligt att ta en liten tur. Botvid står och hoppar om det inte gungar tillräckligt och skrattar så han kiknar om man svänger häftigt med båten. Annars har dagarna gått himla fort med hjälp av simskola och goda vänners lag...har mest umgåtts hela dagarna :)
    Hoppas allt är bra med er!
  2. 1
    Minns ni mig???? :) Här kommer en liten rapport från mig! Är hemma igen efter 3 eller är det 5???? Underbara veckor i skärgården med massor av sol och bad. Tyvärr mår jag ruskigt illa i värmen och håller på att svimma med jämna mellanrum, men sådant är livet som gravid (ni minns väll :) ).
    Botvid går och går och går, och så badar han. Han dyker från bryggan och är en hejjare på att koka kaffe :) Sedan är hans mage nästan helt bra nu när vi utesluter all mjölk. Ibland missar vi och då har vi fått gå och tvätta hos en av mina kompisar för diareen kommer som ett brev på posten inom 12 timmar.

    Jeanna har äntligen lärt sig cykla 3-hjulig (hon har inte kunnat trampa p.g.a av fötterna) och vi kämpar nu på med 2-hjuling. Hon har gått och går fortfarande på simskola och har gjort fantastiska framsteg jämfört med förra sommaren (då doppade hon fotknölarna) nu doppar hon nästan huvudet.

    Åka båt älskar båda barnen, så det är alltid trevligt att ta en liten tur. Botvid står och hoppar om det inte gungar tillräckligt och skrattar så han kiknar om man svänger häftigt med båten. Annars har dagarna gått himla fort med hjälp av simskola och goda vänners lag...har mest umgåtts hela dagarna :)
    Hoppas allt är bra med er!
  3. Medlem sedan
    Feb 2004
    #2

    Hej!

    Låter underbart!!! Såg dig i mama för övrigt, kul att din butik blev uppmärksammad!
  4. 2
    Hej! Låter underbart!!! Såg dig i mama för övrigt, kul att din butik blev uppmärksammad!
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    :)

    Jo, sommar i skärgården är underbart! Tyvärr går veckorna på tok för fort :(

    Jo, det var kul att bli favvis hos mama, är lite stolt :)
  6. 3
    :) Jo, sommar i skärgården är underbart! Tyvärr går veckorna på tok för fort :(

    Jo, det var kul att bli favvis hos mama, är lite stolt :)
  7. Medlem sedan
    Feb 2005
    #4

    Låter skönt.

    Vi har just återkommit efter några dagar i skärgården och man får verkligen mersmak. Nästa sommar måste vi utnyttja möjligheten att åka ut lite mer! Noel är också en riktig liten fisk. Han har ingenting alls emot att hamna under vatten. Bara att hålla andan eftersom mamma eller pappa snart drar upp honom *skratt*
  8. 4
    Låter skönt. Vi har just återkommit efter några dagar i skärgården och man får verkligen mersmak. Nästa sommar måste vi utnyttja möjligheten att åka ut lite mer! Noel är också en riktig liten fisk. Han har ingenting alls emot att hamna under vatten. Bara att hålla andan eftersom mamma eller pappa snart drar upp honom *skratt*

Liknande trådar

  1. Nån som minns mig?
    By Trean in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-25, 11:51
  2. Minns ni...
    By Beau in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-24, 16:24
  3. Minns ni mig?
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-08-16, 19:55
  4. Hej ni som minns mig
    By Suz in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 14:26
  5. Minns ni???
    By Gunilla m 4 in forum _0209 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 21:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar