ume- moms
_0506 Junibarn
  1. LoX
    #1

    ume- moms

    Gäller fortfarande måndag som potentiell träffdag?

    Jag vill gärna, och är öppen för det mesta. Gamlia vid vackert väder? Eller så kan ni komma hit till vår lekplats och gräva i sandlådan?
  2. 1
    ume- moms Gäller fortfarande måndag som potentiell träffdag?

    Jag vill gärna, och är öppen för det mesta. Gamlia vid vackert väder? Eller så kan ni komma hit till vår lekplats och gräva i sandlådan?
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2

    Japp

    Jag är definitivt på! Var som helst går bra för vår del. Det är väl om Erika har problem att ta sig från stan i så fall?
  4. 2
    Japp Jag är definitivt på! Var som helst går bra för vår del. Det är väl om Erika har problem att ta sig från stan i så fall?
  5. LoX
    #3

    Ja....

    ... det måste vi ha i åtanke. Kanske Gamlia fungerar, det är inte så långt att gå och det går flera bussar åt det hållet?

    Det ska vara fint väder i morgon :-) Då jag bor nära kan jag ta med fika, om vi inte ska husera hos frk Fjällströms. Eller så kan vi köpa kaffe där.... eller....

    *velar för fullt*
  6. 3
    Ja.... ... det måste vi ha i åtanke. Kanske Gamlia fungerar, det är inte så långt att gå och det går flera bussar åt det hållet?

    Det ska vara fint väder i morgon :-) Då jag bor nära kan jag ta med fika, om vi inte ska husera hos frk Fjällströms. Eller så kan vi köpa kaffe där.... eller....

    *velar för fullt*
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #4

    Om det funkar för Erika

    Kan vi väl ha knytis på Gammlia? Finns väl några djur där och kika på och sånt. Och mycket gräs för killarna att springa åt olika håll på ;-)
  8. 4
    Om det funkar för Erika Kan vi väl ha knytis på Gammlia? Finns väl några djur där och kika på och sånt. Och mycket gräs för killarna att springa åt olika håll på ;-)
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5

    Yes!

    Jag är definitivt på! Vilken tid blir det? 14? Jag skulle behöva gå en sväng på stan men det kan jag ju isf göra innan jag träffar er. Bestäm plats ni.
  10. 5
    Yes! Jag är definitivt på! Vilken tid blir det? 14? Jag skulle behöva gå en sväng på stan men det kan jag ju isf göra innan jag träffar er. Bestäm plats ni.
  11. Medlem sedan
    Sep 2000
    #6

    14 blir bra

    Jag går nog dit så dom kan sova på vägen.
  12. 6
    14 blir bra Jag går nog dit så dom kan sova på vägen.
  13. Medlem sedan
    May 2000
    #7

    Samma här

    Går nog också om inte M ska med.
  14. 7
    Samma här Går nog också om inte M ska med.

Liknande trådar

  1. Dra av moms på bil?
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-11, 21:25
  2. Avdragbar moms på bil?
    By anonymt namn in forum Bilsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 17:08
  3. Moms för skrivare?
    By ffrree in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-17, 21:48
  4. Moms?
    By Johannah in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-27, 08:38
  5. Moms vid köp inom EU
    By Förvirrad in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 19:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar