Tack för alla svar..
_0608 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    Tack för alla svar..

    ang. värkar vid planerat snitt...men har en fråga till...när går slemproppen? Min har nog inte gått än men har ändå värkar .... ska vattnet gå innan jag ringer in .... åh vet inte hur jag ska tackla detta ... min mamma säger att jag minnsann inte kan få innan det blir planerat ...
  2. 1
    Tack för alla svar.. ang. värkar vid planerat snitt...men har en fråga till...när går slemproppen? Min har nog inte gått än men har ändå värkar .... ska vattnet gå innan jag ringer in .... åh vet inte hur jag ska tackla detta ... min mamma säger att jag minnsann inte kan få innan det blir planerat ...
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2

    Behöver inte gå

    Vissa ser inte röken av nån slempropp, för andra går den typ fem gånger utan att förlossningen startar.

    Tycker att du ska ringa förlossningen med dina funderingar, de är nog de bästa på att ge svar!

    Lycka till med allt!
  4. 2
    Behöver inte gå Vissa ser inte röken av nån slempropp, för andra går den typ fem gånger utan att förlossningen startar.

    Tycker att du ska ringa förlossningen med dina funderingar, de är nog de bästa på att ge svar!

    Lycka till med allt!
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3

    Kan du inte...

    ... ringa förlossningen för lite rådgivning.
    Det är ju långt ifrån alla som ser slemproppen. Men om du har värkar så verkar det ju vara på gång och då är det ju bäst att kontakta förlossningen.
  6. 3
    Kan du inte... ... ringa förlossningen för lite rådgivning.
    Det är ju långt ifrån alla som ser slemproppen. Men om du har värkar så verkar det ju vara på gång och då är det ju bäst att kontakta förlossningen.

Liknande trådar

  1. tack för alla svar
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-02-05, 20:23
  2. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  3. Tack för alla svar
    By morran in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-30, 10:40
  4. Tack för alla svar
    By pennan in forum Mammasnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-22, 20:59
  5. Tack för alla era svar :)
    By Ulrika med Jonathan in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-19, 09:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar