Vår lilla pojke...
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Vår lilla pojke...

    ...föddes 2 Augusti, en månad för tidigt. Vi fick 5 underbara dagar med honom innan han somnade in i pappas trygga famn...



  2. 1
    Vår lilla pojke... ...föddes 2 Augusti, en månad för tidigt. Vi fick 5 underbara dagar med honom innan han somnade in i pappas trygga famn...



  3. augusta bf21/9
    #2

    Men vad är det du säger...

    Hjärtat.

    Åh, jag vet inte vad jag skall säga för att kunna hjälpa och stötta. Vilken outsäglig förlust. Gumman...

    Tårarna rinner nedför kinderna på mig och jag önskar så att ni inte behövt uppleva denna smärtsamma sorg.

    Skriv mer när du orkar/vill eller behöver skriva av dig. Jag tror jag kan tala för alla oss här inne. Vi finns för dig.

    Min väninna förlorade sitt barn vid födelsen, så jag vet hur fruktansvärt ont det gör...

    kramar.

  4. 2
    Men vad är det du säger... Hjärtat.

    Åh, jag vet inte vad jag skall säga för att kunna hjälpa och stötta. Vilken outsäglig förlust. Gumman...

    Tårarna rinner nedför kinderna på mig och jag önskar så att ni inte behövt uppleva denna smärtsamma sorg.

    Skriv mer när du orkar/vill eller behöver skriva av dig. Jag tror jag kan tala för alla oss här inne. Vi finns för dig.

    Min väninna förlorade sitt barn vid födelsen, så jag vet hur fruktansvärt ont det gör...

    kramar.

  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3

    Åh vännen!

    Ni har haft det så kämpigt med er lilla ängel! Är så ledsen för er skull och finner inga ord.

    Ta hand om er nu och vårda minnena av den korta tid ni fick med er lilla pojke.

    Massor med styrkekramar genom rymden till dig!
  6. 3
    Åh vännen! Ni har haft det så kämpigt med er lilla ängel! Är så ledsen för er skull och finner inga ord.

    Ta hand om er nu och vårda minnena av den korta tid ni fick med er lilla pojke.

    Massor med styrkekramar genom rymden till dig!
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    åhh

    Ni har verkligen haft en jobbig tid, hoppas ni får den hjälp och stöttning ni behöver för att komma vidare. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag tänker på er och att jag blir ledsen när jag läser vad som hänt er.
    Många kramar Monica
  8. 4
    åhh Ni har verkligen haft en jobbig tid, hoppas ni får den hjälp och stöttning ni behöver för att komma vidare. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag tänker på er och att jag blir ledsen när jag läser vad som hänt er.
    Många kramar Monica
  9. Medlem sedan
    Aug 2002
    #5

    Åh nej

    Vad hände? Åh vännen så jobbigt, inga ord kan trösta nu. Hoppas ni håller om varandra och får stöttning från nära och kära.

    KRAM
  10. 5
    Åh nej Vad hände? Åh vännen så jobbigt, inga ord kan trösta nu. Hoppas ni håller om varandra och får stöttning från nära och kära.

    KRAM
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6

    Vilken sorg

    ni måste känna! Finner inte ord. Ta hand om varandra!
  12. 6
    Vilken sorg ni måste känna! Finner inte ord. Ta hand om varandra!
  13. Morran m. tre + v. 31
    #7

    Nääää *ryser*

    Vad ska jag säga?
    Skickar stora starka styrke kramar till er!
    Kram!!!!!
  14. 7
    Nääää *ryser* Vad ska jag säga?
    Skickar stora starka styrke kramar till er!
    Kram!!!!!
  15. Anna30
    #8

    åhh

    Nej....vet inte vad jag ska säga, finner inga ord, känner bara att mina tårar vill rinna nerför mina kinder. Vad hände? Vilken sorg, ta hand om varandra!! Tusen kramar!!!!!!
  16. 8
    åhh Nej....vet inte vad jag ska säga, finner inga ord, känner bara att mina tårar vill rinna nerför mina kinder. Vad hände? Vilken sorg, ta hand om varandra!! Tusen kramar!!!!!!
  17. Lotta bf 7/9
    #9

    Åh..

    kära vännen, vad tråkigt att ni inte fick behålla er lille pojke hos er... så grymt orättvist livet är ibland. skickar en massa styrkekramar... KRAM
  18. 9
    Åh.. kära vännen, vad tråkigt att ni inte fick behålla er lille pojke hos er... så grymt orättvist livet är ibland. skickar en massa styrkekramar... KRAM
  19. Hjärtat
    #10

    Först...

    ...vill jag bara säga grattis till er pojke. Ni kommer alltid att ha honom hos er även om det är så orättvist att ni bara kan ha det i minnet.

    Tänker på er i denna sorgliga stund och hoppas att ni kan finna tröst hos varandra.

    Stor kram
  20. 10
    Först... ...vill jag bara säga grattis till er pojke. Ni kommer alltid att ha honom hos er även om det är så orättvist att ni bara kan ha det i minnet.

    Tänker på er i denna sorgliga stund och hoppas att ni kan finna tröst hos varandra.

    Stor kram
  21. Medlem sedan
    Jan 2006
    #11

    Åh

    som du har kämpat hela grav. Känner med er, det mesta har redan sagts. viktigt att ni nu tar hand om varandra oc hfår mycket stöd oc hjälp.
    Många kramar till er och eran ängel.
  22. 11
    Åh som du har kämpat hela grav. Känner med er, det mesta har redan sagts. viktigt att ni nu tar hand om varandra oc hfår mycket stöd oc hjälp.
    Många kramar till er och eran ängel.
  23. Medlem sedan
    Jul 2003
    #12

    Nej...

    Så fruktansvärt sorgligt, det finns inga ord.

  24. 12
    Nej... Så fruktansvärt sorgligt, det finns inga ord.

  25. Medlem sedan
    Feb 2001
    #13

    Gråter med er!

    Tänder ett ljus för er underbara son och er familj!

    KRAMAR
  26. 13
    Gråter med er! Tänder ett ljus för er underbara son och er familj!

    KRAMAR
  27. Medlem sedan
    Oct 2002
    #14

    Åh

    Stort Grattis till er lilla pojke och jag beklagar verkligen att han inte fick stanna hos er!
    Ni har gått igenom en otroligt tuff tid.
    Var rädda om varandra!

    Kram
  28. 14
    Åh Stort Grattis till er lilla pojke och jag beklagar verkligen att han inte fick stanna hos er!
    Ni har gått igenom en otroligt tuff tid.
    Var rädda om varandra!

    Kram
  29. Pao med Vero-04 & Bf 27/9
    #15

    Nej!!

    Gråter med Er..... vilken sorg.
    Finner inte ord..... ta hand om Er.

    Jättekramar Pao.
  30. 15
    Nej!! Gråter med Er..... vilken sorg.
    Finner inte ord..... ta hand om Er.

    Jättekramar Pao.
  31. Medlem sedan
    Jan 2003
    #16

    Nej! *gråter*

    Är så otroligt ledsen att er lille pojke inte fick stanna hos er. Det gör så ont...*gråter* Ni har gått igenom en jobbig tid och har en tuff tid framför er... Ta hand om varandra!
    KRAMAR i massor
  32. 16
    Nej! *gråter* Är så otroligt ledsen att er lille pojke inte fick stanna hos er. Det gör så ont...*gråter* Ni har gått igenom en jobbig tid och har en tuff tid framför er... Ta hand om varandra!
    KRAMAR i massor
  33. delfeye bf 12/9
    #17

    Lilla vän...

    Finner inte ord...
    Varma kramar i er sorg, delfeye.
  34. 17
    Lilla vän... Finner inte ord...
    Varma kramar i er sorg, delfeye.
  35. Medlem sedan
    Mar 2005
    #18

    NEEJ!!!

    Vännen vad jag lider med er!
    Hur mycket ska en människa tänkas klara av?
    Vi tänder ett ljus för honom ikväll!!!
    Många kramar Catrin!!!
  36. 18
    NEEJ!!! Vännen vad jag lider med er!
    Hur mycket ska en människa tänkas klara av?
    Vi tänder ett ljus för honom ikväll!!!
    Många kramar Catrin!!!
  37. Medlem sedan
    Mar 2005
    #19

    Så ledsen för er

    Livet kan verkligen vara grymt ibland.Finns ju inget att säga som kan lindra. Hoppas ni har mycket stöd omkring er. Vi är många som tänker på er här.
  38. 19
    Så ledsen för er Livet kan verkligen vara grymt ibland.Finns ju inget att säga som kan lindra. Hoppas ni har mycket stöd omkring er. Vi är många som tänker på er här.
  39. Medlem sedan
    Mar 2003
    #20

    Tårarna bara strömmar

    Finner inga tröstande ord, men som många andra sagt så finns vi här för er om ni vill prata!

    Tänker på er!
  40. 20
    Tårarna bara strömmar Finner inga tröstande ord, men som många andra sagt så finns vi här för er om ni vill prata!

    Tänker på er!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Äntligen kom vår lilla pojke!
    By Mirrean in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-04-12, 21:30
  2. Nu har min lilla stora pojke...
    By V-V-pappa in forum Singelmingel
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-19, 20:22
  3. Min lilla stora pojke...
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-09, 22:24
  4. Min lilla pojke...
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-07, 21:03
  5. Hjälp, min lilla pojke!!!
    By Limningen är här! in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-22, 18:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar