Knölar bakom nacke..
_0604 Aprilbarn
  1. Mallis med Theo 26/4
    #1

    Knölar bakom nacke..

    har jag hittat på Theo. De sitter precis bakom örat på skallbenet. Det är en på ena och två på andra sidan, stora som en ärta och lite rörliga. Hjälp! Vad kan det vara? Jag har knölfobi..

    Ska ner till Bvc i morgon och ska fråga då. Någon som känner igen eller kan ha en aning vad det kan vara?
  2. 1
    Knölar bakom nacke.. har jag hittat på Theo. De sitter precis bakom örat på skallbenet. Det är en på ena och två på andra sidan, stora som en ärta och lite rörliga. Hjälp! Vad kan det vara? Jag har knölfobi..

    Ska ner till Bvc i morgon och ska fråga då. Någon som känner igen eller kan ha en aning vad det kan vara?
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2

    Troligtvis...

    lymfkörtlar. Inget att oroa sig över - helt normalt. De sitter som ett band (liksom) precis där du beskriver.

    Men det är bra att du går till bvc för att stilla din oro...

    Karin
  4. 2
    Troligtvis... lymfkörtlar. Inget att oroa sig över - helt normalt. De sitter som ett band (liksom) precis där du beskriver.

    Men det är bra att du går till bvc för att stilla din oro...

    Karin
  5. Mallis med Theo 26/4
    #3

    Tack!

    för ditt lugnande svar. Det är nog som du säger, sökert inget å oroa sig för. Visade knölarna för två väninnor i dag och de sa samma sak.

    Men som du säger, ändå skönt att visa upp på Bvc för att bli ytterligare lugnad.
  6. 3
    Tack! för ditt lugnande svar. Det är nog som du säger, sökert inget å oroa sig för. Visade knölarna för två väninnor i dag och de sa samma sak.

    Men som du säger, ändå skönt att visa upp på Bvc för att bli ytterligare lugnad.

Liknande trådar

  1. vad göra åt ond nacke?
    By cogito in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-09-22, 12:42
  2. Jag har så ont i nacke och axlar så jag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-03-23, 19:01
  3. Vad är det med min nacke?
    By -ME- in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-01, 22:34
  4. J*vla nacke!
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 11:54
  5. Knölar bakom örat
    By Elinen in forum Barnsjukdomar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-10, 18:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar