Hej flickor
_0211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Hej flickor

    Hej allihopa. Förlåt, men ibland blir det bara inte av att titta in här. Just nu skolar vi in Eric på dagis och jag letar jobb. Dags att ta sig tillbaka till arbetslivet igen. Det skall bli kul! Men det är ju lite pilligt att söka jobb. Nåja jag har ju precis börjat så det löser sig. Någon som ser marknadsassistent jobb så hojta till. Kanske VD-assistent eller annat marknadsföringsjobb. Dock inte med fokus på layout för det är jag inte jätteduktig på.

    Ja, annars då. Underbar sommar. Nästan tre veckor i frankrike. Hade hyrt hus 2 veckor i södra centralmassivet. 37-38 grader i 6 dagar. Alla andra över 30. 32 grader i huset på natten. Och skorpioner. Okay inte farligare än getingar men besvärligt att barnen inte kunde sätta på sig skorna själva, inte lyfta på leksaker utan att vi kollat. Men annars UNDERBART! Oj vad vi har badat. Klart vatten i floden. Låg i i timmar. Gått i grottor (124 meter under marken, men då blev jag lite fundersam, skall man verkligen utsätta sig för den risken med småbarn). Carl gillade grottor men Eric ansåg nog att det var lite väl mörkt. Sedan en vecka i Versailles utanför Paris. Över 30 grader alla dagar där också men det var mysigt ändå.

    Oj, nu skall kanelbullarna in i ugnen. Jag återkommer.

    Kram Anna
  2. 1
    Hej flickor Hej allihopa. Förlåt, men ibland blir det bara inte av att titta in här. Just nu skolar vi in Eric på dagis och jag letar jobb. Dags att ta sig tillbaka till arbetslivet igen. Det skall bli kul! Men det är ju lite pilligt att söka jobb. Nåja jag har ju precis börjat så det löser sig. Någon som ser marknadsassistent jobb så hojta till. Kanske VD-assistent eller annat marknadsföringsjobb. Dock inte med fokus på layout för det är jag inte jätteduktig på.

    Ja, annars då. Underbar sommar. Nästan tre veckor i frankrike. Hade hyrt hus 2 veckor i södra centralmassivet. 37-38 grader i 6 dagar. Alla andra över 30. 32 grader i huset på natten. Och skorpioner. Okay inte farligare än getingar men besvärligt att barnen inte kunde sätta på sig skorna själva, inte lyfta på leksaker utan att vi kollat. Men annars UNDERBART! Oj vad vi har badat. Klart vatten i floden. Låg i i timmar. Gått i grottor (124 meter under marken, men då blev jag lite fundersam, skall man verkligen utsätta sig för den risken med småbarn). Carl gillade grottor men Eric ansåg nog att det var lite väl mörkt. Sedan en vecka i Versailles utanför Paris. Över 30 grader alla dagar där också men det var mysigt ändå.

    Oj, nu skall kanelbullarna in i ugnen. Jag återkommer.

    Kram Anna
  3. Åsa m A, M & K
    #2

    Låter härligt...

    Vi har varit i Frankrike vid ett par tillfälle, men jag tycker det är såååååå jobbigt eftersom jag inte kan språket alls. Funderar dock på att ta ngn konversationskurs i framtiden...

    Lycka till med jobbsökandet!
    KRAM!
  4. 2
    Låter härligt... Vi har varit i Frankrike vid ett par tillfälle, men jag tycker det är såååååå jobbigt eftersom jag inte kan språket alls. Funderar dock på att ta ngn konversationskurs i framtiden...

    Lycka till med jobbsökandet!
    KRAM!

Liknande trådar

  1. nu flickor små...
    By fin_ in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-22, 20:39
  2. Hej flickor!
    By Kine62 in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-25, 20:19
  3. Hej Flickor!
    By MammaTillTrion in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 18:28
  4. Hej flickor!
    By Tingeling_72 in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2007-08-01, 15:36
  5. Flickor!!!
    By Dreitill in forum Försöker bli med barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 10:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar