Ta sig ut på fel ställe?
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Ta sig ut på fel ställe?

    Det sparkar inte så värst mycket i min mage, men däremot verkar bebisen ha bestämt sig för att ta en alternativ väg ut. Jag tror den försöker borra sig ut mha foten genom höger sida, för den trycker på nåt otroligt. Måste vara ett stort blåmärke på insidan... I söndag när jag satt i bilen och körde fick J ägna sig åt att trycka tillbaka för att det inte skulle göra för ont...
  2. 1
    Ta sig ut på fel ställe? Det sparkar inte så värst mycket i min mage, men däremot verkar bebisen ha bestämt sig för att ta en alternativ väg ut. Jag tror den försöker borra sig ut mha foten genom höger sida, för den trycker på nåt otroligt. Måste vara ett stort blåmärke på insidan... I söndag när jag satt i bilen och körde fick J ägna sig åt att trycka tillbaka för att det inte skulle göra för ont...
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    får oxå hålla emot

    jag får oxå sitta och hålla om magen på kvällarna, för det känns precist som om han vill ta sug ut. Jag nästan kastas dit å dit i soffan. Lite obehagligt.
    Karina m Hwila 050531 & Zion 060910
  4. 2
    får oxå hålla emot jag får oxå sitta och hålla om magen på kvällarna, för det känns precist som om han vill ta sug ut. Jag nästan kastas dit å dit i soffan. Lite obehagligt.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Jo

    Så har mitt pyre också hållt på, utanför höger revben. Där har det legat en rumpa och tryckt i flera veckor, stenhårt vissa stunder. Men nu verkar magen ha sjunkit och istället känns det som simrörelser längst ner på båda sidor av magen, med ca 20 cm i sär. Som om någon vill gräva sig ut där nere känns det.
  6. 3
    Jo Så har mitt pyre också hållt på, utanför höger revben. Där har det legat en rumpa och tryckt i flera veckor, stenhårt vissa stunder. Men nu verkar magen ha sjunkit och istället känns det som simrörelser längst ner på båda sidor av magen, med ca 20 cm i sär. Som om någon vill gräva sig ut där nere känns det.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Exakt så har jag oxå! Särskilt det där med simrörelser! Vad jag tror e rumpan har dock varit lite mer centrerad på magen å jag har haft ett knä eller fot eller nåt på höger sida. BM vet inte om rumpan e huvudet dock
  8. 4
    Exakt så har jag oxå! Särskilt det där med simrörelser! Vad jag tror e rumpan har dock varit lite mer centrerad på magen å jag har haft ett knä eller fot eller nåt på höger sida. BM vet inte om rumpan e huvudet dock
  9. Medlem sedan
    Sep 2003
    #5
    Oja... Jag har också en utbrytarkung/drottning som inneboende, det är INTE skönt!
  10. 5
    Oja... Jag har också en utbrytarkung/drottning som inneboende, det är INTE skönt!
  11. Hello bf 8/9
    #6
    Då verkar det vara där Gävle-bebisar ska ta sig ut, för så håller min också på! Och då finns det ju ändå gott om banad väg hos mig, efter två storasystrar.
  12. 6
    Då verkar det vara där Gävle-bebisar ska ta sig ut, för så håller min också på! Och då finns det ju ändå gott om banad väg hos mig, efter två storasystrar.
  13. Medlem sedan
    May 2006
    #7
    Revbenen på min vänstra sida har blivit utsatta för grov misshandel en längre tid nu och jag spenderar större delen av dagen att få försöka hålla emot när h*n knör, förmodligen en liten rumpa som ligger där :-) men fy så ont det gör.. Annars när det sparkas så liknar det en tecknad film när seriefiguren fastnar i en bubbla o ska försöka ta sig ut :-)
  14. 7
    Revbenen på min vänstra sida har blivit utsatta för grov misshandel en längre tid nu och jag spenderar större delen av dagen att få försöka hålla emot när h*n knör, förmodligen en liten rumpa som ligger där :-) men fy så ont det gör.. Annars när det sparkas så liknar det en tecknad film när seriefiguren fastnar i en bubbla o ska försöka ta sig ut :-)

Liknande trådar

  1. Vet ni nåt ställe
    By ejjvi in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-02, 23:11
  2. Ett ställe
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-11, 15:43
  3. Fel ställe...imt
    By GåPåTå in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 12:08
  4. kan ett ställe få en att må...
    By gladmymlan m tre in forum Föräldraskap
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 16:19
  5. Mat ställe?
    By KlaraMedLilleJohn:) in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 09:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar