Hår & naglar
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Hår & naglar

    Tycker ni att kvaliteten på ert hår och era naglar har förändrats under graviditeten? Jag har alltid haft dålig kvalitet på mitt hår och väldigt sällan lyckats få långa naglar. Nu har jag inte klippt mig sedan innan sommaren och det märks inte alls, och dessutom lyckats få ganska långa fina naglar!
    /Sofia
  2. 1
    Hår & naglar Tycker ni att kvaliteten på ert hår och era naglar har förändrats under graviditeten? Jag har alltid haft dålig kvalitet på mitt hår och väldigt sällan lyckats få långa naglar. Nu har jag inte klippt mig sedan innan sommaren och det märks inte alls, och dessutom lyckats få ganska långa fina naglar!
    /Sofia
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Lustigt, tänkte på det själv igår när jag insåg att håret inte är särskilt fett trots att jag inte tvättat det på ett antal dagar... Minns att det varit likadant alla graviditeter, behöver inte tvätta det mer än 1 gång/vecka!
    Och när du säger det så tittar jag på mina vanligtvis korta, mjuka naglar och inser att de är både långa o hårdare nu .
    Tyckte väl att det blivit svårare att skriva rätt på tangentbordet och nu förstår jag varför .
  4. 2
    Lustigt, tänkte på det själv igår när jag insåg att håret inte är särskilt fett trots att jag inte tvättat det på ett antal dagar... Minns att det varit likadant alla graviditeter, behöver inte tvätta det mer än 1 gång/vecka!
    Och när du säger det så tittar jag på mina vanligtvis korta, mjuka naglar och inser att de är både långa o hårdare nu .
    Tyckte väl att det blivit svårare att skriva rätt på tangentbordet och nu förstår jag varför .
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3

    Tyvärr till det sämre

    Jag hade hört att håret skulle bli så tjockt och fint under graviditeten, men det stämde tyvärr inte på mig. Istället tappar jag mer hår än någonsin, i början var det helt sjukt vad hår jag tappade, men nu har det lugnat sig lite. Naglarna är ungefär som de brukar vara.
  6. 3
    Tyvärr till det sämre Jag hade hört att håret skulle bli så tjockt och fint under graviditeten, men det stämde tyvärr inte på mig. Istället tappar jag mer hår än någonsin, i början var det helt sjukt vad hår jag tappade, men nu har det lugnat sig lite. Naglarna är ungefär som de brukar vara.
  7. Medlem sedan
    Nov 2005
    #4
    Tycker ni att kvaliteten på ert hår och era naglar har förändrats under graviditeten? Jag har alltid haft dålig kvalitet på mitt hår och väldigt sällan lyckats få långa naglar. Nu har jag inte klippt mig sedan innan sommaren och det märks inte alls, och dessutom lyckats få ganska långa fina naglar!
    /Sofia
    håret är detsamma,men naglarna växer som aldrig förr
  8. 4
    Tycker ni att kvaliteten på ert hår och era naglar har förändrats under graviditeten? Jag har alltid haft dålig kvalitet på mitt hår och väldigt sällan lyckats få långa naglar. Nu har jag inte klippt mig sedan innan sommaren och det märks inte alls, och dessutom lyckats få ganska långa fina naglar!
    /Sofia
    håret är detsamma,men naglarna växer som aldrig förr
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5
    naglarna är lite sprödare och håret har blivit katastrof!!
    går knappt att borsta ur det efter duschen och fäller som f*n gör jag.....
    men jag vet att det går över så det får vara ok att se ut som en golvmopp...
    kram
  10. 5
    naglarna är lite sprödare och håret har blivit katastrof!!
    går knappt att borsta ur det efter duschen och fäller som f*n gör jag.....
    men jag vet att det går över så det får vara ok att se ut som en golvmopp...
    kram

Liknande trådar

  1. Naglar
    By -svea- in forum Hem & fritid
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-11-30, 21:47
  2. hår och naglar..
    By Petrea in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-10-20, 18:45
  3. På tal om naglar
    By Irene Huss in forum Ordet är fritt
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 18:20
  4. Naglar!
    By happy83 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-03, 11:33
  5. Naglar
    By Gossan v.17 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 20:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar