Fotboll...
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Fotboll...

    Nu sitter maken och kollar på Sverige-Lettland och jag _orkar_ bara inte engagera mig (brukar vara rätt intresserad i vanliga fall). Får bli en kväll framför datorn istället, om jag inte orkar ta mig samman och göra någon nytta (undrar hur många garderober det finns kvar att städa?)... nej just det, jag ska ju ta det lugnt nu har jag lovat mig själv
    Carolina med E 0403, V 0609 och lillebror F född 1/9 -08
    Ny blogg om mitt dubbelliv:
    http://mittsicilianskaliv.blogspot.com

    Titta gärna in på matbloggen!
    http://sisterfood.blogspot.com
  2. 1
    Fotboll... Nu sitter maken och kollar på Sverige-Lettland och jag _orkar_ bara inte engagera mig (brukar vara rätt intresserad i vanliga fall). Får bli en kväll framför datorn istället, om jag inte orkar ta mig samman och göra någon nytta (undrar hur många garderober det finns kvar att städa?)... nej just det, jag ska ju ta det lugnt nu har jag lovat mig själv
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2

    Det e skönt med

    två TV-apparater i såna fall! Min älskling e inte så sportintresserad. Det e mera jag som varit intresserad tidigare. Men det lockar inte nu faktiskt. Vi tänkte äta lite kräftor å kolla på nån film kanske. Ha en myspys-kväll. Vi förtjänar det för vi har varit duktiga båda två å städat å donat. Jag putsade fönster!
  4. 2
    Det e skönt med två TV-apparater i såna fall! Min älskling e inte så sportintresserad. Det e mera jag som varit intresserad tidigare. Men det lockar inte nu faktiskt. Vi tänkte äta lite kräftor å kolla på nån film kanske. Ha en myspys-kväll. Vi förtjänar det för vi har varit duktiga båda två å städat å donat. Jag putsade fönster!
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3

    Haha!

    Vi _har_ faktiskt två TV-apparater, men det slog mig inte att jag skulle kunna kolla på något annat Jag är ingen TV-människa helt enkelt, tittar oerhört sällan på något annat än nyheterna (okej då, Bolibompa med dottern ibland också). Vad ska ni se för film? Vi hyrde "Me and you and everyone we know" igår, den var helt ok men jag hade nog lite för höga förväntningar.
    Carolina med E 0403, V 0609 och lillebror F född 1/9 -08
    Ny blogg om mitt dubbelliv:
    http://mittsicilianskaliv.blogspot.com

    Titta gärna in på matbloggen!
    http://sisterfood.blogspot.com
  6. 3
    Haha! Vi _har_ faktiskt två TV-apparater, men det slog mig inte att jag skulle kunna kolla på något annat Jag är ingen TV-människa helt enkelt, tittar oerhört sällan på något annat än nyheterna (okej då, Bolibompa med dottern ibland också). Vad ska ni se för film? Vi hyrde "Me and you and everyone we know" igår, den var helt ok men jag hade nog lite för höga förväntningar.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4

    Jorå

    Vi har oxå två men brukar faktiskt allt som oftast kunna enas om dom program vi ska titta på. Just nu blev det ingen film utan TV:n lämnades på 4:an medans vi åt kräftor, å där e det visst nån junior melodifestival. Vi hyrde Inside man i veckan. Bra skådisar å bra potential till en bra film men vi blev båda besvikna. Helt plötsligt tog den slut, utan slut liksom. Skitkonstig film!
    Nu får vi väl se om kräftorna har nån effekt på bebis Nej då, jag skojar bara. Gott var det iaf!
  8. 4
    Jorå Vi har oxå två men brukar faktiskt allt som oftast kunna enas om dom program vi ska titta på. Just nu blev det ingen film utan TV:n lämnades på 4:an medans vi åt kräftor, å där e det visst nån junior melodifestival. Vi hyrde Inside man i veckan. Bra skådisar å bra potential till en bra film men vi blev båda besvikna. Helt plötsligt tog den slut, utan slut liksom. Skitkonstig film!
    Nu får vi väl se om kräftorna har nån effekt på bebis Nej då, jag skojar bara. Gott var det iaf!
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    tittar på lilla melodifestivalen typ.
    Riktigt mysit =)
    Ser Hwila fram för mig när hon blir stor *s*
  10. 5
    tittar på lilla melodifestivalen typ.
    Riktigt mysit =)
    Ser Hwila fram för mig när hon blir stor *s*
  11. Medlem sedan
    Oct 1999
    #6
    Här är det tvärtom. Jag har sett fotboll o sambon (tråkmånsen) har suttit vid datorn....
  12. 6
    Här är det tvärtom. Jag har sett fotboll o sambon (tråkmånsen) har suttit vid datorn....
  13. Medlem sedan
    May 2023
    #7
    Be han att kika in fotbollskanalen istallet =)
  14. 7
    Be han att kika in fotbollskanalen istallet =)

Liknande trådar

  1. Fotboll!
    By jagbarajag in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-07-23, 22:34
  2. Fotboll, fotboll...suck
    By Malinau in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-10-12, 18:59
  3. fotboll och mer fotboll *stolt*
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-13, 15:36
  4. 4 år och fotboll
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-03-02, 22:01
  5. Fotboll?
    By Miia m kidzen in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-29, 21:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar