sparkar bebben vid värkar?
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    sparkar bebben vid värkar?

    OM man får värkar eller förvärkar, sparkar bebben på ändå som vanligt i magen eller är den mer stillsam?
    Mamma till Louise -06
  2. 1
    sparkar bebben vid värkar? OM man får värkar eller förvärkar, sparkar bebben på ändå som vanligt i magen eller är den mer stillsam?
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2

    Min bebis...

    sparkar inte under själv sammandragningen, men efteråt gör den det. Men d kanske är olika, vad vet jag...

    jennie m ärtan *+9dar*
    ♥ ♥ ♥ mamma till Albin -00, Malva -06 & Flora -09 ♥ ♥ ♥
    ~ http://blurpan.blogg.se ~
  4. 2
    Min bebis... sparkar inte under själv sammandragningen, men efteråt gör den det. Men d kanske är olika, vad vet jag...

    jennie m ärtan *+9dar*
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    den ska

    sparka/röra sig som vanligt mellan värkarna/sammandragningarna.
    annasthlm - med triss i pojkar
  6. 3
    den ska sparka/röra sig som vanligt mellan värkarna/sammandragningarna.
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4

    Jag känner sparkar/rörelser

    någon gång även under (för)värk, det gör ONT vill jag lova! Fast oftast är det mellan, och då är det full rulle. Kanske mindre rena sparkar (mindre plats nu) och mer bök och stök men summan av kardemumman är att bebis rör sig lika mycket som tidigare.
    Jalla m storebror H -04 & lillebror O sept -06
  8. 4
    Jag känner sparkar/rörelser någon gång även under (för)värk, det gör ONT vill jag lova! Fast oftast är det mellan, och då är det full rulle. Kanske mindre rena sparkar (mindre plats nu) och mer bök och stök men summan av kardemumman är att bebis rör sig lika mycket som tidigare.
  9. Medlem sedan
    Sep 2003
    #5

    min

    sparkar på under sammandragningarna/förvärkarna och däremellan kan den sparka så den framkallar sammandragningar/förvärkar så jag förstår inte hur man gör för att klocka något innan man är mer än halvvägs in i förlossningen. Var så sist också. Ringde till förlossningen och kunde för mitt liv inte komma på vad jag hade för intevaller egentligen....
  10. 5
    min sparkar på under sammandragningarna/förvärkarna och däremellan kan den sparka så den framkallar sammandragningar/förvärkar så jag förstår inte hur man gör för att klocka något innan man är mer än halvvägs in i förlossningen. Var så sist också. Ringde till förlossningen och kunde för mitt liv inte komma på vad jag hade för intevaller egentligen....
  11. Medlem sedan
    Oct 2005
    #6
    Jag känner bara sparkar mellan sammandragningarna. Precis efter en sd så sparkar den på mer än den brukar. Känns som den ska komma ut på sidan av magen ibland.
    Oftare och oftare känner jag också mer tryck ner mot beckenet.
  12. 6
    Jag känner bara sparkar mellan sammandragningarna. Precis efter en sd så sparkar den på mer än den brukar. Känns som den ska komma ut på sidan av magen ibland.
    Oftare och oftare känner jag också mer tryck ner mot beckenet.

Liknande trådar

  1. Bebben mår bra!!
    By Mamma1979 in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-18, 08:57
  2. Får ni ont när bebben rör sig?
    By Tinni in forum _0706 Junibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-05-15, 05:54
  3. Oj vad bebben sparkar!!
    By 1annapanna in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 09:50
  4. Bebben är sen...
    By fia_24 in forum _06 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-15, 12:46
  5. Nu har bebben
    By nickan73 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-13, 09:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar