Tårtbild
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 1998
    #1

    Tårtbild

    finns nu i mitt album också. Det bidde en gul variant på barnkalaset och en grön och en blå när släkten var här. Marsankräm och mosad banan i första lagret och sedan grädde med blåbärssylt. Faktiskt uppskattat! Särskilt alla godisbilar som låg runt om tårtorna
    Vi hade i princip gäster från 13.30 i fredags tills 20.00 igår kväll. Trevligt, men jobbigt! Idag är jag fullkomligt slut, tur att jag är ledig. Borde dammsuga alla kaksmulor och plocka undan alla leksaker som finns i hela huset...
  2. 1
    Tårtbild finns nu i mitt album också. Det bidde en gul variant på barnkalaset och en grön och en blå när släkten var här. Marsankräm och mosad banan i första lagret och sedan grädde med blåbärssylt. Faktiskt uppskattat! Särskilt alla godisbilar som låg runt om tårtorna
    Vi hade i princip gäster från 13.30 i fredags tills 20.00 igår kväll. Trevligt, men jobbigt! Idag är jag fullkomligt slut, tur att jag är ledig. Borde dammsuga alla kaksmulor och plocka undan alla leksaker som finns i hela huset...
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Vilken fin biltårta! Förstår att han blev glad.
  4. 2
    Vilken fin biltårta! Förstår att han blev glad.
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    vilken fin tårta!
  6. 3
    vilken fin tårta!
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Söt!!

    Kan tänka mig att den var uppskattad med de smakerna. Men hur går det med blåbärssylt inuti? Jag tycker det är busgott, ffa ihop med lemon curd och philadelphiaröra, men jag törs inte ge barnen blåbär... :S *ser vårt vita kök i ljuslila och så även barnen*
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  8. 4
    Söt!! Kan tänka mig att den var uppskattad med de smakerna. Men hur går det med blåbärssylt inuti? Jag tycker det är busgott, ffa ihop med lemon curd och philadelphiaröra, men jag törs inte ge barnen blåbär... :S *ser vårt vita kök i ljuslila och så även barnen*
  9. Medlem sedan
    Mar 1998
    #5
    Man får väl begränsa mängden sylt! Det var faktiskt ingen som blev särskilt lila, snarare var de blå och gröna...
  10. 5
    Man får väl begränsa mängden sylt! Det var faktiskt ingen som blev särskilt lila, snarare var de blå och gröna...

Liknande trådar

  1. Tårtbild.
    By nova13 in forum Mat & dryck
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-04-09, 13:20
  2. Tårtbild
    By skanetjej in forum Mat & dryck
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 23:51
  3. Tårtbild :)
    By *Lottiz* in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-27, 16:44
  4. Tårtbild
    By caffellatte in forum Mat & dryck
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-10-07, 18:47
  5. Tårtbild!
    By cat m Vilgot o Molly in forum Mat & dryck
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 18:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar