Hemorojder...
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Hemorojder...

    Ja nu tror jag nog att jag slagit spiken i väggen för nu har jag nämligen hemorojder med. Vad finns det mer jag kan drabbas av? Diabtes iofs, e väl bara att vänta på det med.

    Frågade sambon lite snällt idag om inte han kunde klubba ner mig innan han gick och la sej men det ville han inte

    Funderar lite på om man kan springa in i väggen med huvudet före för att slockna ett tag?

    Orkar inte längre...får ingen sömn alls känns det som..om jag sover 2 timmar på ett dygn nu så är det sovmorgon kan jag ju lova (å då e de inte under en och samma period)...skulle kunna göra allt för att få sömntabletter men får ju inte det. Och det känns som en hel evighet tills fredag då jag ska träffa läkaren på DS.

    Visserligen ska ja ta prover m.m. varje mån - tors på MVC men det e ju inte samma sak, som om att jag inte redan ser ut som en knarkare i armvecken.

    E så trött...snälla? Finns det någon här som har något tips mot trötthet och klåda? Förutom klådnedsättande gele och tabletter?

    Snart åker jag till en hälsokostaffär. De kanske har nått smart? Eller till en kinesisk hälsokost affär...

    Ger snart upp...
  2. 1
    Hemorojder... Ja nu tror jag nog att jag slagit spiken i väggen för nu har jag nämligen hemorojder med. Vad finns det mer jag kan drabbas av? Diabtes iofs, e väl bara att vänta på det med.

    Frågade sambon lite snällt idag om inte han kunde klubba ner mig innan han gick och la sej men det ville han inte

    Funderar lite på om man kan springa in i väggen med huvudet före för att slockna ett tag?

    Orkar inte längre...får ingen sömn alls känns det som..om jag sover 2 timmar på ett dygn nu så är det sovmorgon kan jag ju lova (å då e de inte under en och samma period)...skulle kunna göra allt för att få sömntabletter men får ju inte det. Och det känns som en hel evighet tills fredag då jag ska träffa läkaren på DS.

    Visserligen ska ja ta prover m.m. varje mån - tors på MVC men det e ju inte samma sak, som om att jag inte redan ser ut som en knarkare i armvecken.

    E så trött...snälla? Finns det någon här som har något tips mot trötthet och klåda? Förutom klådnedsättande gele och tabletter?

    Snart åker jag till en hälsokostaffär. De kanske har nått smart? Eller till en kinesisk hälsokost affär...

    Ger snart upp...
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2
    Hemmorojder är verkligen kul INTE. Jag brukar ställa mig i duschen och spola några gånger per dag med kallt vatten. Prova det. Kanske stillar din klåda på kroppen också.
    Ursch vad du drabbas av allt då! Men snart är det över och du får ditt pris!
  4. 2
    Hemmorojder är verkligen kul INTE. Jag brukar ställa mig i duschen och spola några gånger per dag med kallt vatten. Prova det. Kanske stillar din klåda på kroppen också.
    Ursch vad du drabbas av allt då! Men snart är det över och du får ditt pris!
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3
    när jag hade min klåda så sa bm att jag kunde he på pot.mjöl.. tyckte dock inte att de hjälpte men de kanske fungerar för dig...??
    har oxå drabbats av hemorojder å de e inte kul.. vill bara få ut liten nu så man kanske slipper en del åkommor...
  6. 3
    när jag hade min klåda så sa bm att jag kunde he på pot.mjöl.. tyckte dock inte att de hjälpte men de kanske fungerar för dig...??
    har oxå drabbats av hemorojder å de e inte kul.. vill bara få ut liten nu så man kanske slipper en del åkommor...

Liknande trådar

  1. hemorojder
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-04-10, 14:25
  2. Hemorojder?
    By Anonym in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-11, 14:45
  3. Hemorojder?
    By Bumbi 22/10 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 19:12
  4. AJ!!! (hemorojder?)
    By Ulcerösen in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-30, 08:33
  5. Hemorojder???
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 14:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar