Jag är så RÄDD!
_01 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Jag är så RÄDD!

    Arvid blodsocker var över 15 ikväll, det skall ligga mellan 4-6. Imorgon skall jag ringa läkaren som har hand om honom och kräva inläggning. Allt detta gör mig så fruktansvärt rädd och ångestfylld. I magen ligger 10 mg Stesolid och 40 mg Theralen, jag hoppas jag kan landa lite på det. Och inte göra mig illa. Pär är ju hemma och vakar över mig...

    JAG ÄR SÅ RÄDD!!!
    I have decided to stick with love. Hate is too great a burden to bear. - Martin Luther King, Jr.

    Orkar du mer av mig? www.vickansdagar.com
  2. 1
    Jag är så RÄDD! Arvid blodsocker var över 15 ikväll, det skall ligga mellan 4-6. Imorgon skall jag ringa läkaren som har hand om honom och kräva inläggning. Allt detta gör mig så fruktansvärt rädd och ångestfylld. I magen ligger 10 mg Stesolid och 40 mg Theralen, jag hoppas jag kan landa lite på det. Och inte göra mig illa. Pär är ju hemma och vakar över mig...

    JAG ÄR SÅ RÄDD!!!
  3. -liten-
    #2
    Gumman!

    Du, fick du nåt på msn från mig för ett par dagar sen? RING om det är nåt - när som helst!
    Kan inte säga så mycket just nu, jag vet så lite om diabetes och blodsocker och så, men du är inte ensam gumman! *skickar min alldeles egen skyddsängel att stå vid er sida*
  4. 2
    Gumman!

    Du, fick du nåt på msn från mig för ett par dagar sen? RING om det är nåt - när som helst!
    Kan inte säga så mycket just nu, jag vet så lite om diabetes och blodsocker och så, men du är inte ensam gumman! *skickar min alldeles egen skyddsängel att stå vid er sida*
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3

    usch!

    Hoppas det gick bra igår och att ni har fått bli inlagda nu så att ni får koll på detta snart!!!

    *kram*

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  6. 3
    usch! Hoppas det gick bra igår och att ni har fått bli inlagda nu så att ni får koll på detta snart!!!

    *kram*

Liknande trådar

  1. Ibland blir jag så rädd så rädd
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-12-19, 17:56
  2. Rädd för pyskos och rädd för smärtan....
    By BraigaMamma in forum Förlossning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 23:47
  3. Rädd & förståndig eller rädd & feg?
    By Karolinalina in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-29, 04:33
  4. RÄDD
    By Catrine m.I+C+T in forum Missfall
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 08:57
  5. Rädd
    By Sannja in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-29, 16:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar