Hur lång tid tar det???
Hjärtfel - barn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    Hur lång tid tar det???

    Hu länge kan man egentligen få vänta på ett besked från katen?? I morgon är det 5 veckor sedan vi var i Gbg o gjorde kat på Linnea. Jag tycker att det börjar ta väl lång tid nu, hur länge har ni andra fått vänta?? Jag vill iaf inte vänta längre, jag vill veta!!
  2. 1
    Hur lång tid tar det??? Hu länge kan man egentligen få vänta på ett besked från katen?? I morgon är det 5 veckor sedan vi var i Gbg o gjorde kat på Linnea. Jag tycker att det börjar ta väl lång tid nu, hur länge har ni andra fått vänta?? Jag vill iaf inte vänta längre, jag vill veta!!
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Hejsan!!

    I regel borde du redan ha fått svaret, det brukar man få efter katen av läkarna, om de då senare upptäcker något allvarligt och inte vad de förväntat sig att se då hör de av sig...
    Är du osäker så ring till din kardiolog o fråga..
    Katen är en del av kirurgernas o kardiologernas utgångspunkt för behandlingar, skulle det varit allvarligt så hade du redan vetat om det, men som det verkar se ut nu så är det "normalt för tillfället o vad de förväntat sig"...Samt att det är inte bara en kardiolog o en kirurg som granskar katen utan flera kirurger som även har operationer dagligen att utföra....

    Men jag ger dig ändå rådet att kontakta kontaktsköterskan eran eller kardiologen o fråga vad som ligger framför Er just nu...Boka även en tid hos kardiologen för UL om du känner dig osäker så du får prata med kardiologen...Vissa gånger så kan det gå långt mellan katerisering och operation, vissa gånger kan det vara så att de vill att man gör andra undersökningar innan....

    Men oroa dig inte utan njut av tiden o livet just här o nu, du märker ju själv skillnad på ditt barn om det blir sämre....
    Sluta leta det enda sättet att finna det du söker....
  4. 2
    Hejsan!! I regel borde du redan ha fått svaret, det brukar man få efter katen av läkarna, om de då senare upptäcker något allvarligt och inte vad de förväntat sig att se då hör de av sig...
    Är du osäker så ring till din kardiolog o fråga..
    Katen är en del av kirurgernas o kardiologernas utgångspunkt för behandlingar, skulle det varit allvarligt så hade du redan vetat om det, men som det verkar se ut nu så är det "normalt för tillfället o vad de förväntat sig"...Samt att det är inte bara en kardiolog o en kirurg som granskar katen utan flera kirurger som även har operationer dagligen att utföra....

    Men jag ger dig ändå rådet att kontakta kontaktsköterskan eran eller kardiologen o fråga vad som ligger framför Er just nu...Boka även en tid hos kardiologen för UL om du känner dig osäker så du får prata med kardiologen...Vissa gånger så kan det gå långt mellan katerisering och operation, vissa gånger kan det vara så att de vill att man gör andra undersökningar innan....

    Men oroa dig inte utan njut av tiden o livet just här o nu, du märker ju själv skillnad på ditt barn om det blir sämre....

Liknande trådar

  1. lång-lång-lång promenad...
    By eiraeira in forum Träning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-10, 11:21
  2. lång-lång-lång promenad...
    By eiraeira in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-12-05, 21:08
  3. Hur lång tid?
    By Blivande mamman in forum Förlossning
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 21:42
  4. Tar det lång
    By nicki66 in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 08:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar