Bio-tips önskas!
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Bio-tips önskas!

    Snart kommer svärmor hit och hjälper oss med barnen. Vi tänkte ta med oss Ellen på bio för första gången i hennes liv men vad ska vi se?? Är nicke Nyfiken lagom lång och rolig? Eler ska man se "Bilar"?? Hon är väl måttligt intresserad av just bilar, mer åt "djur, gullegull och Astrid Lindgren-hållet så det kanske inte är så bra val?

    Tipsa mig gärna, ös på med filmer som framför allt inte är 2 timmar långa! *s*
  2. 1
    Bio-tips önskas! Snart kommer svärmor hit och hjälper oss med barnen. Vi tänkte ta med oss Ellen på bio för första gången i hennes liv men vad ska vi se?? Är nicke Nyfiken lagom lång och rolig? Eler ska man se "Bilar"?? Hon är väl måttligt intresserad av just bilar, mer åt "djur, gullegull och Astrid Lindgren-hållet så det kanske inte är så bra val?

    Tipsa mig gärna, ös på med filmer som framför allt inte är 2 timmar långa! *s*
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Då ska ni inte se bilar för den är just 2 timmar. Vi såg den med Karl och han orkade 1,45 sen gav han upp och han är MYCKET bilintresserad.

    Jag tror Nicke Nyfiken är väldigt lagom för våra små.
  4. 2
    Då ska ni inte se bilar för den är just 2 timmar. Vi såg den med Karl och han orkade 1,45 sen gav han upp och han är MYCKET bilintresserad.

    Jag tror Nicke Nyfiken är väldigt lagom för våra små.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3

    Spöket Laban

    Den har inte haft premiär än, men kommer nu i November! Den tänkte vi se. Annars kan ni alltid kolla, flera sf-biografer har knattebio med jämna mellanrum. Då är det ofta lite blandade filmer i ca en timme. Toppen som förstaupplevelse!
  6. 3
    Spöket Laban Den har inte haft premiär än, men kommer nu i November! Den tänkte vi se. Annars kan ni alltid kolla, flera sf-biografer har knattebio med jämna mellanrum. Då är det ofta lite blandade filmer i ca en timme. Toppen som förstaupplevelse!
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4
    Tack för tipsen! Det kanske blir Nicke nyfiken eller Spöket Laban då. Hon gillar båda två så vi får se vad det blir!
  8. 4
    Tack för tipsen! Det kanske blir Nicke nyfiken eller Spöket Laban då. Hon gillar båda två så vi får se vad det blir!
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5

    H har

    sett Nicke Nyfiken fast hemma då, fråga mig inte hur den dök upp här ... Hon gillar den starkt, den är väl en dryg timme tror jag. Spöket Laban har hon inte sett, alla andra grupperna på dagis såg den förra veckan men det var en förhandsvisning, Hs fröken valde att stanna kvar på dagis och baka den dagen, vilket jag uppskattar då de dels varit på bio två dagar tidigare, dels ätit middag på dagis kvällen innan och de flesta barn sov över, inte H för hon ville inte. Men Spöket Laban var ca 30 min lång fick jag veta i förbifarten. Filmen hon såg på bio var Boog och Eliott, den var 99 minuter lång, i längsta laget tycker jag.
  10. 5
    H har sett Nicke Nyfiken fast hemma då, fråga mig inte hur den dök upp här ... Hon gillar den starkt, den är väl en dryg timme tror jag. Spöket Laban har hon inte sett, alla andra grupperna på dagis såg den förra veckan men det var en förhandsvisning, Hs fröken valde att stanna kvar på dagis och baka den dagen, vilket jag uppskattar då de dels varit på bio två dagar tidigare, dels ätit middag på dagis kvällen innan och de flesta barn sov över, inte H för hon ville inte. Men Spöket Laban var ca 30 min lång fick jag veta i förbifarten. Filmen hon såg på bio var Boog och Eliott, den var 99 minuter lång, i längsta laget tycker jag.

Liknande trådar

  1. Koh Tao-tips önskas
    By jennifer in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-27, 14:34
  2. Tips önskas!
    By oskarlisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 19:24
  3. tips önskas!Moa är 3 v och har
    By kattis,moa o gustav in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 10:34
  4. Tips önskas..
    By Carina in forum Barn som yrke
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 16:49
  5. Tips önskas...
    By Jen in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 11:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar