Svidande känsla
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Svidande känsla

    Är det någon mer än jag som har en lätt svidande känsla i underlivet. Jag tycker att det har varit så i princip hela graviditeten. Ibland, ytterst sällan svider det vid urinröret men allt som oftast inne i slidan. Vissa gånger bränner det jättemycket när vi försöker oss på sex. Kan det vara dom torra slemhinnorna?
    Jag vet att det inte alls är bra att gå med urinvägsinfektioner men en sådan svider väl mer än bara ibland eller? Har fått för mig att det gör ont så man skriker om man får en urinvägsinfektion.
    Vid sex har vi ibland försökt med glidmedel, fast med smak, kanske är dessa inte så hälsosamma för då har det börjat svida ännu mer. Jag borde nog kolla upp detta men är det någon som känner igen sig eller har någon fundering?

    Kram
  2. 1
    Svidande känsla Är det någon mer än jag som har en lätt svidande känsla i underlivet. Jag tycker att det har varit så i princip hela graviditeten. Ibland, ytterst sällan svider det vid urinröret men allt som oftast inne i slidan. Vissa gånger bränner det jättemycket när vi försöker oss på sex. Kan det vara dom torra slemhinnorna?
    Jag vet att det inte alls är bra att gå med urinvägsinfektioner men en sådan svider väl mer än bara ibland eller? Har fått för mig att det gör ont så man skriker om man får en urinvägsinfektion.
    Vid sex har vi ibland försökt med glidmedel, fast med smak, kanske är dessa inte så hälsosamma för då har det börjat svida ännu mer. Jag borde nog kolla upp detta men är det någon som känner igen sig eller har någon fundering?

    Kram
  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2
    jag har oxå sveda i underlivet men ingen UVI.jag skulle tippa på att det är bebis som trycker mot min urinblåsa,och så ligger hon ju så långt ner redan nu så svedan är inget konstigt.
  4. 2
    jag har oxå sveda i underlivet men ingen UVI.jag skulle tippa på att det är bebis som trycker mot min urinblåsa,och så ligger hon ju så långt ner redan nu så svedan är inget konstigt.

Liknande trådar

  1. Svidande känsla i magen
    By FridaGBG in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-05, 22:03
  2. Svidande känsla i övre delen av magen??
    By H@ppy Me in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 21:44
  3. Svidande konstig känsla
    By anonymt namn in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 21:36
  4. lite svidande känsla i magen..
    By Julen03 in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 13:39
  5. brännande, svidande, tung känsla
    By Anna in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 16:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar