Tillökning!
_0506 Junibarn
  1. Blivande trebarnsmor
    #1

    Tillökning!

    Snart är det nog dags även för mig att ge mig tillkänna:-) Har inte varit här inne så mycket de senaste månaderna då jag har mått rätt så illa, men nu äntligen börjar det kännas bättre. Ska iallafall på UL på onsdag nästa vecka (Nupp), kommer då att vara i vecka 13. Börjar bli lite nervös, hoppas att allt ser bra!
  2. 1
    Tillökning! Snart är det nog dags även för mig att ge mig tillkänna:-) Har inte varit här inne så mycket de senaste månaderna då jag har mått rätt så illa, men nu äntligen börjar det kännas bättre. Ska iallafall på UL på onsdag nästa vecka (Nupp), kommer då att vara i vecka 13. Börjar bli lite nervös, hoppas att allt ser bra!
  3. Medlem sedan
    Aug 1999
    #2
    ohh grattis! va mkt gravida de ploppar upp ... tankeverksamheten går på högvarv, vem kan du tänkas vara då *nyfis* Hoppas allt går på ul, tummarna hålls!
  4. 2
    ohh grattis! va mkt gravida de ploppar upp ... tankeverksamheten går på högvarv, vem kan du tänkas vara då *nyfis* Hoppas allt går på ul, tummarna hålls!
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3
    Wow.....

    Grattis!!!

    Hoppas att det går bra på UL.

    Hmm,undrar vem du kan vara????
  6. 3
    Wow.....

    Grattis!!!

    Hoppas att det går bra på UL.

    Hmm,undrar vem du kan vara????
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    Grattis!!!! Lycka till med UL!
  8. 4
    Grattis!!!! Lycka till med UL!
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5

    JAG VILL GISSA

    OJ DET blev visst capslocks, fniss...

    Gissar på två personer som ej synts till här så mycket på sistone och som har två barn i nuläget (blivande trebarnsmor) hehe

    Humla och Buscilla... det är mina gissningar

    såååå spännande!!!
  10. 5
    JAG VILL GISSA OJ DET blev visst capslocks, fniss...

    Gissar på två personer som ej synts till här så mycket på sistone och som har två barn i nuläget (blivande trebarnsmor) hehe

    Humla och Buscilla... det är mina gissningar

    såååå spännande!!!
  11. Medlem sedan
    Nov 2003
    #6

    Kom på en till...

    tvåbarnsmamma som jag inte alls sett mycket av på länge... Basilika!! Kan det månne vara du
  12. 6
    Kom på en till... tvåbarnsmamma som jag inte alls sett mycket av på länge... Basilika!! Kan det månne vara du
  13. Medlem sedan
    May 2001
    #7
    GRATTIS!!!

    Men då håller ju du till i ank. juni-07 tillsammans med mig ju!!! Shit vad nyfiken jag blev nu!

    Kramiz!
  14. 7
    GRATTIS!!!

    Men då håller ju du till i ank. juni-07 tillsammans med mig ju!!! Shit vad nyfiken jag blev nu!

    Kramiz!
  15. Medlem sedan
    Nov 2003
    #8

    Och en till *asg*

    Nenne då, haha...

    jag kommer gissa en hel sida, fniss... vi har ju MÅNGA tvåbarnsmammor här inne *asg*
  16. 8
    Och en till *asg* Nenne då, haha...

    jag kommer gissa en hel sida, fniss... vi har ju MÅNGA tvåbarnsmammor här inne *asg*
  17. Medlem sedan
    Aug 1999
    #9
    men hon säger att hon har vart frånvarande ett tag för illamående... varken humla,buscilla eller basilika har skrivit här på väldigt länge! Nenne är de inte, de kan jag nog säga säkert! (hon pimplade rödvin i falun )
  18. 9
    men hon säger att hon har vart frånvarande ett tag för illamående... varken humla,buscilla eller basilika har skrivit här på väldigt länge! Nenne är de inte, de kan jag nog säga säkert! (hon pimplade rödvin i falun )
  19. Blivande trebarnsmor
    #10
    Tack och grattis själv!

    Ja, jag har varit där och tittat lite men inte skrivit in mig ännu. Tänkte vänta tills nästa vecka:-)

    Men jag har inte "sett" dig där - eller du har kanske ett annat nick där än så länge?
  20. 10
    Tack och grattis själv!

    Ja, jag har varit där och tittat lite men inte skrivit in mig ännu. Tänkte vänta tills nästa vecka:-)

    Men jag har inte "sett" dig där - eller du har kanske ett annat nick där än så länge?
  21. Blivande trebarnsmor
    #11
    Jag brukar inte vara så aktiv i vanliga fall heller;-)

    Jag är lite orolig för hur det ska bli med tre stycken, har inte riktigt kunnat "glädja" mig ännu åt det lilla pyret. Så Johanna och Anja - hur stor skillnad kommer det att bli? Kommer jag att gå på knä helt och hållet?
  22. 11
    Jag brukar inte vara så aktiv i vanliga fall heller;-)

    Jag är lite orolig för hur det ska bli med tre stycken, har inte riktigt kunnat "glädja" mig ännu åt det lilla pyret. Så Johanna och Anja - hur stor skillnad kommer det att bli? Kommer jag att gå på knä helt och hållet?
  23. Medlem sedan
    May 2001
    #12
    Hur kan du hålla dig?

    Jag har skrivit under signaturen K m. N-05 men kommer att outa mig snart
  24. 12
    Hur kan du hålla dig?

    Jag har skrivit under signaturen K m. N-05 men kommer att outa mig snart
  25. Medlem sedan
    Mar 2002
    #13
    Ja inte är det jag inte. *s* Men jag gratulerar såklart alla nyblivna magar. Och på onsdag ska jag träffa Ally2 och nya lilla Tinja... det ni! :-)

    Krma på er här inne!
  26. 13
    Ja inte är det jag inte. *s* Men jag gratulerar såklart alla nyblivna magar. Och på onsdag ska jag träffa Ally2 och nya lilla Tinja... det ni! :-)

    Krma på er här inne!
  27. Medlem sedan
    Nov 2003
    #14

    Nädå...

    ta det lugnt... Mina var ju så täta. Alice var bara knappt 13 månader och jag ammade henne fortfarande. Det var nog i princip det enda som jag tyckte var jobbigt! För hon började vakna massor på nätterna o ville bli ammad typ lika mkt som Ivan *asg* så det var kämpigt ett tag, men jag vill absolut säga till dig att du INTE kommer gå på knäna

    Trean är den där underbara fullkomnande ingrediensen i familjen... Alltså det är såååå perfekt, såååå lagom. Med trean går allt på nåt vis mkt lättare än m både ettan o tvåan. Så jag hade inte oroat mig om jag var du, utan NJUUUUT

    Ivan var ju inte planerad men nu kan jag inte tänka mig hur det skulle vara utan honom. Så tomt!! Två barn är för få helt enkelt (om man har ett val menar jag). När trean kom så började jag känna att vi är en lagom stor familj.

    På nåt vis så har trean varit det barn som allt gått mest naturligt med. Trean bara intar sin plats så automatiskt och har två storasyskon som busar med honom/henne och även om det blir bråk ibland så är det helt underbart att ha många barn!

    Det kommer gå alldeles utmärkt...

    Men duuu, vi vill VERKLIGEN veta vem du är, fniss...

    Jag är såååååååååååååååååååååååå nyfiken
  28. 14
    Nädå... ta det lugnt... Mina var ju så täta. Alice var bara knappt 13 månader och jag ammade henne fortfarande. Det var nog i princip det enda som jag tyckte var jobbigt! För hon började vakna massor på nätterna o ville bli ammad typ lika mkt som Ivan *asg* så det var kämpigt ett tag, men jag vill absolut säga till dig att du INTE kommer gå på knäna

    Trean är den där underbara fullkomnande ingrediensen i familjen... Alltså det är såååå perfekt, såååå lagom. Med trean går allt på nåt vis mkt lättare än m både ettan o tvåan. Så jag hade inte oroat mig om jag var du, utan NJUUUUT

    Ivan var ju inte planerad men nu kan jag inte tänka mig hur det skulle vara utan honom. Så tomt!! Två barn är för få helt enkelt (om man har ett val menar jag). När trean kom så började jag känna att vi är en lagom stor familj.

    På nåt vis så har trean varit det barn som allt gått mest naturligt med. Trean bara intar sin plats så automatiskt och har två storasyskon som busar med honom/henne och även om det blir bråk ibland så är det helt underbart att ha många barn!

    Det kommer gå alldeles utmärkt...

    Men duuu, vi vill VERKLIGEN veta vem du är, fniss...

    Jag är såååååååååååååååååååååååå nyfiken
  29. Medlem sedan
    Aug 1999
    #15
    hehe.... ajdå... snart får du avslöja dig

    Att ha tre barn är lite pyssligare eftersom de faktiskt är ett barn till, men jag tycker inte det är jobbigare eller så... Elliot gjorde familjen komplett, han va lixom en saknad pusselbit! Jag har inte alls samma längtan efter en fyra även om de skulle vara en underbar liten bonus... men som sagt Elliot gjorde oss kompletta! Jag hade ju relativt stora barn när han föddes...F 5 och M 3, relativt självgående. kan inte svara på hur de är om åldersskillnaden är annorlunda.

    hursomhelst kommer du se att de kommer gå hur bra som helst !!!!
  30. 15
    hehe.... ajdå... snart får du avslöja dig

    Att ha tre barn är lite pyssligare eftersom de faktiskt är ett barn till, men jag tycker inte det är jobbigare eller så... Elliot gjorde familjen komplett, han va lixom en saknad pusselbit! Jag har inte alls samma längtan efter en fyra även om de skulle vara en underbar liten bonus... men som sagt Elliot gjorde oss kompletta! Jag hade ju relativt stora barn när han föddes...F 5 och M 3, relativt självgående. kan inte svara på hur de är om åldersskillnaden är annorlunda.

    hursomhelst kommer du se att de kommer gå hur bra som helst !!!!
  31. Medlem sedan
    Aug 1999
    #16

    kan de vara...

    -isa- kanske...
  32. 16
    kan de vara... -isa- kanske...
  33. Medlem sedan
    Jul 2004
    #17
    Gissar vidare utöver Anjas förslag ovan:
    Petra
    Tess
    Sassa
    Esmeralda
    Indra
    CillaE
    ...de är dom jag kommer på nu som är 2-barnsmammor o inte superaktiva här
  34. 17
    Gissar vidare utöver Anjas förslag ovan:
    Petra
    Tess
    Sassa
    Esmeralda
    Indra
    CillaE
    ...de är dom jag kommer på nu som är 2-barnsmammor o inte superaktiva här
  35. Medlem sedan
    Sep 2003
    #18
    Näääeee...det är inte jag! Hoppade högt när jag såg mitt namn.*s*

    Har tänkt tanken många gånger men det är bara 1 år och 8 mån mellan Gustav och Ellen och vi har det fullt upp med de två vi har just nu..*torkar svetten ur pannan*

    Är också sååå nyfiken på vem du kan vara!!

    Kram!
  36. 18
    Näääeee...det är inte jag! Hoppade högt när jag såg mitt namn.*s*

    Har tänkt tanken många gånger men det är bara 1 år och 8 mån mellan Gustav och Ellen och vi har det fullt upp med de två vi har just nu..*torkar svetten ur pannan*

    Är också sååå nyfiken på vem du kan vara!!

    Kram!
  37. Medlem sedan
    Sep 2003
    #19
    Grattis!!!!! Jag glömde ju skriva det, min virriga snurrpanna! *s* Jättekul med en trea och spännande att fundera på vem du kan vara.

    Kram!
  38. 19
    Grattis!!!!! Jag glömde ju skriva det, min virriga snurrpanna! *s* Jättekul med en trea och spännande att fundera på vem du kan vara.

    Kram!
  39. Medlem sedan
    Oct 2004
    #20

    GRATTIS

    åh ännu en med bebismage!! Stort grattis! Spekulerar inte i vem du är, men självklart blir man nyfiken! Hoppas ul:et går bra!

    kram
  40. 20
    GRATTIS åh ännu en med bebismage!! Stort grattis! Spekulerar inte i vem du är, men självklart blir man nyfiken! Hoppas ul:et går bra!

    kram
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. tillökning:)
    By Jajja m A&A in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 22:12
  2. Tillökning!!!!
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-07-14, 13:55
  3. Tillökning.........
    By Linda med 3 barn in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 22:26
  4. Tillökning!!
    By Lillsmurfen in forum _0605 Majbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-04-13, 17:17
  5. Tillökning
    By littlezoe in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 19:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar