Pratade med
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Pratade med

    min bm tidigare idag angående min sista snabba förlossning och att jag hade panik inför hela grejen just nu. Till på köpet har min KÄRA svärmor kommit i något antistadie vad gäller att passa barnen , så det gjorde att jag fick ännu mer panik. Men hon skulle ringa Halmstad på torsdag innan jag kom till henne och prata med dom angående en igångsättning. Hon trodde inte det skulle va några problem men man måsta ju in för en bedömning först. Nu går man bara och väntar till torsdag, allting är ju bara en väntan just nu. Till på köpet ska det väl bli jul nästa vecka med. Känner inte för någonting just nu.
  2. 1
    Pratade med min bm tidigare idag angående min sista snabba förlossning och att jag hade panik inför hela grejen just nu. Till på köpet har min KÄRA svärmor kommit i något antistadie vad gäller att passa barnen , så det gjorde att jag fick ännu mer panik. Men hon skulle ringa Halmstad på torsdag innan jag kom till henne och prata med dom angående en igångsättning. Hon trodde inte det skulle va några problem men man måsta ju in för en bedömning först. Nu går man bara och väntar till torsdag, allting är ju bara en väntan just nu. Till på köpet ska det väl bli jul nästa vecka med. Känner inte för någonting just nu.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    kram och stå på dig bara så går det säkert att få en igångsättning
    skriv ned allt viktigt du vill framföra på ett papper så du inte glömmer ta upp något!
  4. 2
    kram och stå på dig bara så går det säkert att få en igångsättning
    skriv ned allt viktigt du vill framföra på ett papper så du inte glömmer ta upp något!

Liknande trådar

  1. Pratade
    By Katta1 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 13:01
  2. Pratade just med
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-02, 10:46
  3. Pratade med N
    By Mactilda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-12-15, 14:52
  4. De pratade
    By one3 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 16:56
  5. Pratade (ot)
    By Marie_AOA in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 13:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar