Idag föddes min dotter
_0701 Januaribarn
  1. Pethra m Emma + v.39
    #1

    Idag föddes min dotter

    Exakt på denna dag i graviditeten, 38+5, föddes min dotter! Ska bli kul att se hur länge denna krabat har lust att stanna inne i värmen. Var hos BM idag och hade jättebra värden, bara lite karpaltunnelsyndrom eller vad det hette... ;-) Min BM bara skrattade när jag sa att jag tänkte gå över till nästa år....

    Bebis hade inte lagt på sig något från förra gången, men det var nog ingen fara sa hon för nu var h*n fixerad och hon trodde att det berodde på detta att hon fick samma mått denna gång.

    Symfys/fundus mått 35
    Hb 128
    B-glukos 6,0
    BT 110/75
    Fosterljud 150

    Har nästa tid inbokad den 27/12 och BM sa att hon tror inte vi ses då....
  2. 1
    Idag föddes min dotter Exakt på denna dag i graviditeten, 38+5, föddes min dotter! Ska bli kul att se hur länge denna krabat har lust att stanna inne i värmen. Var hos BM idag och hade jättebra värden, bara lite karpaltunnelsyndrom eller vad det hette... ;-) Min BM bara skrattade när jag sa att jag tänkte gå över till nästa år....

    Bebis hade inte lagt på sig något från förra gången, men det var nog ingen fara sa hon för nu var h*n fixerad och hon trodde att det berodde på detta att hon fick samma mått denna gång.

    Symfys/fundus mått 35
    Hb 128
    B-glukos 6,0
    BT 110/75
    Fosterljud 150

    Har nästa tid inbokad den 27/12 och BM sa att hon tror inte vi ses då....
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2
    Men gösses...är du i vecka 39???? Blir lika paff varje gång...för själv är jag ju sist i gruppen och tycker typ inte ens jag passerat vecka 30
    Då börjar ju bebbearna ploppa ut snart...vad roligt! Och du verkar ju ligga i riskzonen för en alldeles underbar julbebis...åhhhh vad mysigt!
  4. 2
    Men gösses...är du i vecka 39???? Blir lika paff varje gång...för själv är jag ju sist i gruppen och tycker typ inte ens jag passerat vecka 30
    Då börjar ju bebbearna ploppa ut snart...vad roligt! Och du verkar ju ligga i riskzonen för en alldeles underbar julbebis...åhhhh vad mysigt!
  5. Pethra m Emma + v.39
    #3
    Japp, det är slutspurt för mig just nu! Är med i den här gruppen för att tanken var att det skulle tillverkas en januaribebis (eller försökas i alla fall) men så räknades det lite fel o sådär... Sen kom jag in i denna grupp o ville inte byta! Imorrn är det en vecka kvar till BF!
  6. 3
    Japp, det är slutspurt för mig just nu! Är med i den här gruppen för att tanken var att det skulle tillverkas en januaribebis (eller försökas i alla fall) men så räknades det lite fel o sådär... Sen kom jag in i denna grupp o ville inte byta! Imorrn är det en vecka kvar till BF!

Liknande trådar

  1. Vår dotter föddes i hallen
    By fricka82 in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-02-28, 12:49
  2. Vår dotter föddes i morse
    By Sussalsa in forum _0705 Majbarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2007-04-27, 10:07
  3. Vår dotter föddes i v36+1...
    By Happy bf 14/10 in forum Bebissnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 20:33
  4. Min dotter föddes i v36+1
    By Happy bf 14/10 in forum Förlossning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-19, 10:37
  5. Min dotter föddes i v36+1...
    By Happy bf 14/10 in forum Komplikationer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-19, 09:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar