försäkringar??
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    försäkringar??

    Efter att jag tecknat trygg hansas gratis försäkring så dröjde det inte förrän en skum gubbe plingade på dörren för ett säljar besök. Jag tyckte att deras försäkring lät väldigt bra men jag har för övrigt ingen koll på de andra bolagen.

    Vad har ni för försäkringar?
  2. 1
    försäkringar?? Efter att jag tecknat trygg hansas gratis försäkring så dröjde det inte förrän en skum gubbe plingade på dörren för ett säljar besök. Jag tyckte att deras försäkring lät väldigt bra men jag har för övrigt ingen koll på de andra bolagen.

    Vad har ni för försäkringar?
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    När dottern föddes hände samma sak, gratisförsäkring och sen en gubbe på dörren. Han var faktiskt väldigt bra. Och vi kollade upp och jämförde lite och nu har vi allt tecknat på trygg hansa, vi är nöjda.
  4. 2
    När dottern föddes hände samma sak, gratisförsäkring och sen en gubbe på dörren. Han var faktiskt väldigt bra. Och vi kollade upp och jämförde lite och nu har vi allt tecknat på trygg hansa, vi är nöjda.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Har inte jämfört nu

    men gjorde det för snart 6 år sedan minns jag och då blev det TryggHansa. Har varit nöjd med dem även om jag inte haft särskilt mycket med dem att göra.
    Själv blev jag uppringd av en försäljare snart efter att jag tecknat gratisförsäkringen, bad henne bara skicka papper o info och sa att jag ändå kommer att teckna deras barnförsäkring när kotten har kommit .
    Anis m Leanna, Viking, *Ängla* och Mimer 20/1-07
  6. 3
    Har inte jämfört nu men gjorde det för snart 6 år sedan minns jag och då blev det TryggHansa. Har varit nöjd med dem även om jag inte haft särskilt mycket med dem att göra.
    Själv blev jag uppringd av en försäljare snart efter att jag tecknat gratisförsäkringen, bad henne bara skicka papper o info och sa att jag ändå kommer att teckna deras barnförsäkring när kotten har kommit .
  7. Medlem sedan
    Nov 2005
    #4
    Båda barnen är försäkrade i If. Anledningen till det är att det följde med information hem från BB. Kan inte sånt där.
  8. 4
    Båda barnen är försäkrade i If. Anledningen till det är att det följde med information hem från BB. Kan inte sånt där.
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5
    Kommer troligtvis att försäkra bebben i samma bolag där vi har hemförsäkring och privat olycksfall för oss vuxna. Har inte tecknat någon "bebbe-i-magen"-försäkring.
  10. 5
    Kommer troligtvis att försäkra bebben i samma bolag där vi har hemförsäkring och privat olycksfall för oss vuxna. Har inte tecknat någon "bebbe-i-magen"-försäkring.
  11. Medlem sedan
    Jun 2001
    #6
    Har tecknat skandia vänta barnförsäkring...och kommer sedan när den försäkringen inte gäller flytta över bebben till LRF (Lantmännens riksförbund) där vi har de andra två försäkrade. Typ billigaste barnförsäkringen som ger minst lika bra valuta för pengarna som de dyrare. Tror Föräldrar och barn detta nummer har försäkringsjämförelse...läsvär t!
  12. 6
    Har tecknat skandia vänta barnförsäkring...och kommer sedan när den försäkringen inte gäller flytta över bebben till LRF (Lantmännens riksförbund) där vi har de andra två försäkrade. Typ billigaste barnförsäkringen som ger minst lika bra valuta för pengarna som de dyrare. Tror Föräldrar och barn detta nummer har försäkringsjämförelse...läsvär t!
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7
    ska genast kolla den tidningen!
  14. 7
    ska genast kolla den tidningen!

Liknande trådar

  1. försäkringar
    By rockabilly_gal in forum Autismspektrum
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-01-27, 17:53
  2. Försäkringar
    By lena m 3 barn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 12:13
  3. Försäkringar
    By Wernan in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-29, 10:03
  4. Försäkringar???
    By kladdmaja in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-16, 09:58
  5. Försäkringar
    By Nyman in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 07:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar