Lite dum fråga kanske?
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    Lite dum fråga kanske?

    men det här med att föra över sina bilder i album till galleri eller vad det nu står när man går in på sin egen sida. Blir bilderna liksom utlagda för alla då, utan att de behöver klicka på min info först?
  2. 1
    Lite dum fråga kanske? men det här med att föra över sina bilder i album till galleri eller vad det nu står när man går in på sin egen sida. Blir bilderna liksom utlagda för alla då, utan att de behöver klicka på min info först?
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Nä, du måste flytta över bild för bild.
  4. 2
    Nä, du måste flytta över bild för bild.
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3
    Jo, det blir utlagda i det publika galleriet, först när du laddat över dem där kan du radera dem, men en liten stund ligger de ute under offentliga kategorier..
  6. 3
    Jo, det blir utlagda i det publika galleriet, först när du laddat över dem där kan du radera dem, men en liten stund ligger de ute under offentliga kategorier..
  7. Medlem sedan
    Feb 2001
    #4
    Öh, nu fattar jag ännu mindre Åker de först till det offentliga galleriet så att jag måste radera dem där, men även om jag tar bort dem från galleri, så stannar de i mitt eget album!?
  8. 4
    Öh, nu fattar jag ännu mindre Åker de först till det offentliga galleriet så att jag måste radera dem där, men även om jag tar bort dem från galleri, så stannar de i mitt eget album!?
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5
    Hmm nej du behöver ju inte radera, men det är väl så att alla bilder du har i albumet också ligger i det publika galleriet?
  10. 5
    Hmm nej du behöver ju inte radera, men det är väl så att alla bilder du har i albumet också ligger i det publika galleriet?
  11. Medlem sedan
    Feb 2001
    #6
    Alltså, jag har inte fört över mina gamla bilder sen galleri startade, eftersom jag inte visste var de skulle hamna. Jag vill ha dem i mitt album där folk kan kika om de går in på min info. Jag vill inte att de ska ligga helt öppet i galleri, så att folk kan kika utan att ha letat upp mig och min info... Förklarade jag bättre nu?
  12. 6
    Alltså, jag har inte fört över mina gamla bilder sen galleri startade, eftersom jag inte visste var de skulle hamna. Jag vill ha dem i mitt album där folk kan kika om de går in på min info. Jag vill inte att de ska ligga helt öppet i galleri, så att folk kan kika utan att ha letat upp mig och min info... Förklarade jag bättre nu?
  13. Medlem sedan
    Feb 2001
    #7
    Nu har jag gjort mig mödan att läsa igenom aff-infon *lat* och tror att jag fattat att bilderna i mitt album stannar där tills jag väljer att föra över dem till galleri!
    tack tårtmamma och emla!
  14. 7
    Nu har jag gjort mig mödan att läsa igenom aff-infon *lat* och tror att jag fattat att bilderna i mitt album stannar där tills jag väljer att föra över dem till galleri!
    tack tårtmamma och emla!
  15. Medlem sedan
    Feb 2001
    #8
    Äsch, nu ger jag upp... Det stämde inte alls
  16. 8
    Äsch, nu ger jag upp... Det stämde inte alls
  17. Medlem sedan
    Apr 2005
    #9
    Nej jag förstod hur du menade, tyvärr tror jag däremot att det är så att alla bilder du har i ditt album ligger i det offentliga galleriet också..
    Det var många som protesterade mot det när aff gjordes om..
  18. 9
    Nej jag förstod hur du menade, tyvärr tror jag däremot att det är så att alla bilder du har i ditt album ligger i det offentliga galleriet också..
    Det var många som protesterade mot det när aff gjordes om..
  19. Medlem sedan
    Jan 2003
    #10
    Nej de hamnar inte där. Du måste välja kategori och ladda dem til offentliga galleriet då.
  20. 10
    Nej de hamnar inte där. Du måste välja kategori och ladda dem til offentliga galleriet då.
  21. Medlem sedan
    Feb 2001
    #11
    Men när jag testade förut och när jag klickade på mina bilder så kom de upp i en radda av andras bilder... Konstigt.
  22. 11
    Men när jag testade förut och när jag klickade på mina bilder så kom de upp i en radda av andras bilder... Konstigt.
  23. Medlem sedan
    Jan 2003
    #12
    Ja så knäppt blir det, men man måste söka på ditt nick för att hitta dem i galleriet. De ligger inte i någon kategori.
  24. 12
    Ja så knäppt blir det, men man måste söka på ditt nick för att hitta dem i galleriet. De ligger inte i någon kategori.
  25. Medlem sedan
    Feb 2001
    #13
    Åh, men vad bra! Då ska jag ladda upp några nya bilder snart. Håller just på och renoverar lillaJs rum. Ska möblera det imorgon
  26. 13
    Åh, men vad bra! Då ska jag ladda upp några nya bilder snart. Håller just på och renoverar lillaJs rum. Ska möblera det imorgon

Liknande trådar

  1. en lite dum fråga kanske...
    By eva_n m linnea&elin in forum _1005 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-03-19, 13:08
  2. Lite dum fråga kanske men
    By AnKar in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-04-23, 13:37
  3. Lite dum fråga kanske,
    By yllis in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 10:19
  4. Kanske lite ot fråga?
    By :-) in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-15, 21:03
  5. Kanske lite dum fråga...
    By AL in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 20:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar