alli mac!
_0610 Oktoberbarn
  1. Cissi med G och A
    #1

    alli mac!

    Hur går det med lillkillens kräkningar? Hoppas det har blivit bättre. Jag har också en som kräks men antagligen inte som din. Det är väl överskottet som kommer upp, det blir en hel del tvätt om jag säger så.
  2. 1
    alli mac! Hur går det med lillkillens kräkningar? Hoppas det har blivit bättre. Jag har också en som kräks men antagligen inte som din. Det är väl överskottet som kommer upp, det blir en hel del tvätt om jag säger så.
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Hej,hej snällt att du tänker på mej

    Isac kräks massor fortfarande tyvärr. Fast _något_bättre har det nog blivit.Det kommer inte lika många stora kräkningar.Det är några kaskader efter varje gång han ätit, sedan är det mindre "pölar" däremellan. Nu märks det att han kräks så fort han blir glad och skrattar stackarn, när han rör sej mer och ligger på mage

    Vi har ju börjat med lite gröt och pureer (bara smakportioner ännu så länge) för att han förhoppningsvis ska kräkas lite mindre av tjockare mat, men ännu är det så små mängder så det är ingen större skillnad.

    Jo, tvätt i mängder blir det! Jag tror vi gör av med ca 10 bodies/dag och 3-4 pyjamaser varje kväll. Sedan är det ju allt annat flitar, lakan,handdukar,ytterkläder. Min tvättmaskin går nog i pension snart, kör ca 3-4/dag.

    Har ni börjat ge Annie några smakportioner? Hoppas kräket snart är över.Det brukar lugna sej framåt 1årsåldern sägs det...Puh

    Kramis!!!
  4. 2
    Hej,hej snällt att du tänker på mej

    Isac kräks massor fortfarande tyvärr. Fast _något_bättre har det nog blivit.Det kommer inte lika många stora kräkningar.Det är några kaskader efter varje gång han ätit, sedan är det mindre "pölar" däremellan. Nu märks det att han kräks så fort han blir glad och skrattar stackarn, när han rör sej mer och ligger på mage

    Vi har ju börjat med lite gröt och pureer (bara smakportioner ännu så länge) för att han förhoppningsvis ska kräkas lite mindre av tjockare mat, men ännu är det så små mängder så det är ingen större skillnad.

    Jo, tvätt i mängder blir det! Jag tror vi gör av med ca 10 bodies/dag och 3-4 pyjamaser varje kväll. Sedan är det ju allt annat flitar, lakan,handdukar,ytterkläder. Min tvättmaskin går nog i pension snart, kör ca 3-4/dag.

    Har ni börjat ge Annie några smakportioner? Hoppas kräket snart är över.Det brukar lugna sej framåt 1årsåldern sägs det...Puh

    Kramis!!!
  5. Cissi med G och A
    #3

    tillbringar ni mycket tid vid skötbordet? Och måste ha en massa kläder? Usch, hoppas det snart ger med sig! Kram.
  6. 3
    Då tillbringar ni mycket tid vid skötbordet? Och måste ha en massa kläder? Usch, hoppas det snart ger med sig! Kram.
  7. Cissi med G och A
    #4

    Och

    Annie har inte börjat med smakisar än, vi väntar någon månad till. Men hon verkar intresserad av vad vi äter. Hon får messmör i ersättningen för magen och igår gav jag henne lite "rent" messmör på en tesked. DET var smaskigt...och lite konstigt
  8. 4
    Och Annie har inte börjat med smakisar än, vi väntar någon månad till. Men hon verkar intresserad av vad vi äter. Hon får messmör i ersättningen för magen och igår gav jag henne lite "rent" messmör på en tesked. DET var smaskigt...och lite konstigt
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5
    Ja, vi är ganska mycket vid skötbordet, som tur är så är det ett favoritställe

    Messmör hade jag i dotterns nutramigen när hon var bebis, men Isac har ännu så länge klarat sej utan(jag ammar ju mycket fortfarande).

    Jag tycker oxå messmör smakar konstigt
  10. 5
    Ja, vi är ganska mycket vid skötbordet, som tur är så är det ett favoritställe

    Messmör hade jag i dotterns nutramigen när hon var bebis, men Isac har ännu så länge klarat sej utan(jag ammar ju mycket fortfarande).

    Jag tycker oxå messmör smakar konstigt

Liknande trådar

  1. Alli-Mac
    By Skrynklan in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 14:40
  2. alli-mac
    By Marmelad in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 17:50
  3. Alli-Mac!
    By Junipingla in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-27, 19:09
  4. Alli-Mac!!
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 10:50
  5. Alli-mac!!!
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 08:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar