snor host...
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    snor host...

    Min lilla plutta fortfarande snorig och hostar och har sig... i morse var näsan helt igen korkad... febern har lagt sig iaf nu i natt...ska man ta henne till doktorn eller??
    ♥Par i prinsessor♥
  2. 1
    snor host... Min lilla plutta fortfarande snorig och hostar och har sig... i morse var näsan helt igen korkad... febern har lagt sig iaf nu i natt...ska man ta henne till doktorn eller??
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Hur länge har hon varit sjuk? Är det "bara" en vanlig virusinfektion är det inget att göra, får hon ihållande feber och hon är slö och hängig så ta henne till doktorn.

    Stackars liten
  4. 2
    Hur länge har hon varit sjuk? Är det "bara" en vanlig virusinfektion är det inget att göra, får hon ihållande feber och hon är slö och hängig så ta henne till doktorn.

    Stackars liten
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3
    Samma här, feber, snor och host, dålig aptit men ändå hyfsat pigg sålänge han får sova som han ska...
    Tror att många sitter på det här nu
  6. 3
    Samma här, feber, snor och host, dålig aptit men ändå hyfsat pigg sålänge han får sova som han ska...
    Tror att många sitter på det här nu
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4

    jaa

    det har gått en arbets vecka nu... svårt att säga om det är doktor tajm... hon är hyffsat pigg om dagarna trots att snoret hänger... och en hosta som låter illa... idag var hon Rosig om kunderna och lite varm... även på dagen.. men jag ser nog allmäntillståndet som att det kan vänta lite och se vad det utvecklas till ... bara så trist för hon har så tråkigt hemma med mig
    ♥Par i prinsessor♥
  8. 4
    jaa det har gått en arbets vecka nu... svårt att säga om det är doktor tajm... hon är hyffsat pigg om dagarna trots att snoret hänger... och en hosta som låter illa... idag var hon Rosig om kunderna och lite varm... även på dagen.. men jag ser nog allmäntillståndet som att det kan vänta lite och se vad det utvecklas till ... bara så trist för hon har så tråkigt hemma med mig

Liknande trådar

  1. Casa de snor och host
    By Isa Sve in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 11:22
  2. Snörvel, snor och host! :(
    By Lia75 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-23, 20:47
  3. Snor, host, flämt
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-10, 13:07
  4. Snor snor och så liter mera snor
    By Eowyn in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-20, 11:10
  5. Snor, snor, host och förkylning...
    By tus_ in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 19:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar