Kl 13 ber jag om tumhållning
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Kl 13 ber jag om tumhållning

    om ni har en tumme eller två över så får ni gärna hålla dom då för då (hoppas jag verkligen annars j***ar ) rullas min älskade man in på OP. Han åkte in 7.30 i morse och jag hade tänkt följa med men han tyckte jag skulle va hemma istället och vila. Sen ringde han vid 8.40 och var så ledsen för att dom hade skjutit upp det till kl 13, precis det som han varit rädd för, att det ska bli nåt strul så att det inte skulle bli nåt, nu blev det ju bara flyttat ett par timmar men luften gick ur han och han bara grät i telefonen

    Inte roligt att sitta hemma och inte kunna göra nåt men han ville inte att jag ska komma in, han skulle försöka sova lite och sen kanske läsa lite om han orkade.

    Han hade iallfall fått dropp eftersom han varit fastande sen kl 00, bara druckit en kopp kaffe imorse.

    Så nu sitter man här sol allena och vet faktiskt inte vad jag ska hitta på , prinsen är på dagis och eftersom farmor var hit och hämtade han och vi var lite sega så hann hon med att stöka bort frukosten och dammsuga av golvet innan dom gick så jag behöver eg inte göra nåt men gör jag inte hinner jag tänka för mycket på hur det kommer att gå osv så, man kanske skulle ta och kolla en tvättid och bädda spjälsängen, sätta ihop babygymmet och slå in lite presenter till Ellis.


    Krya på er kramar i massor till alla ni som är sjuka, trötta, ledsna eller bara känner er i behov av en kram. Själv har jag haft en svart svacka och därför inte synts till så mycket här inne men tror det håller på att vända nu.
    Stolt mamma till underprinsarna Elric-05, Tyr-07 och Zedd-09

    Våran blogg : http://littelfrogs.blogspot.com

    Elrics gammla blogg finns kvar men kommer inte att skriva just nåt mer i den men där finns ju en del smått och gott från då han var liten bebis.
    www.grodprinsen.blogg.se
  2. 1
    Kl 13 ber jag om tumhållning om ni har en tumme eller två över så får ni gärna hålla dom då för då (hoppas jag verkligen annars j***ar ) rullas min älskade man in på OP. Han åkte in 7.30 i morse och jag hade tänkt följa med men han tyckte jag skulle va hemma istället och vila. Sen ringde han vid 8.40 och var så ledsen för att dom hade skjutit upp det till kl 13, precis det som han varit rädd för, att det ska bli nåt strul så att det inte skulle bli nåt, nu blev det ju bara flyttat ett par timmar men luften gick ur han och han bara grät i telefonen

    Inte roligt att sitta hemma och inte kunna göra nåt men han ville inte att jag ska komma in, han skulle försöka sova lite och sen kanske läsa lite om han orkade.

    Han hade iallfall fått dropp eftersom han varit fastande sen kl 00, bara druckit en kopp kaffe imorse.

    Så nu sitter man här sol allena och vet faktiskt inte vad jag ska hitta på , prinsen är på dagis och eftersom farmor var hit och hämtade han och vi var lite sega så hann hon med att stöka bort frukosten och dammsuga av golvet innan dom gick så jag behöver eg inte göra nåt men gör jag inte hinner jag tänka för mycket på hur det kommer att gå osv så, man kanske skulle ta och kolla en tvättid och bädda spjälsängen, sätta ihop babygymmet och slå in lite presenter till Ellis.


    Krya på er kramar i massor till alla ni som är sjuka, trötta, ledsna eller bara känner er i behov av en kram. Själv har jag haft en svart svacka och därför inte synts till så mycket här inne men tror det håller på att vända nu.
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2
    Håller tummarna här! Hoppas att det blir operation och att allt går bra!
  4. 2
    Håller tummarna här! Hoppas att det blir operation och att allt går bra!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Alla tummar hålls för honom. Hoppas inget annat strular så det skjuts upp ännu mera.

    Stor kram till er alla!
  6. 3
    Alla tummar hålls för honom. Hoppas inget annat strular så det skjuts upp ännu mera.

    Stor kram till er alla!
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Oj, håller tummarna jättehårt för din man! Hoppas allt går finfint!
  8. 4
    Oj, håller tummarna jättehårt för din man! Hoppas allt går finfint!
  9. Medlem sedan
    Jul 2004
    #5
    håller alla fingrar o tår..20 vardera..har ju dubbel uppsättning för tillfället.. kram på dig..
  10. 5
    håller alla fingrar o tår..20 vardera..har ju dubbel uppsättning för tillfället.. kram på dig..
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Jag håller tummarna och tänker på er, och hoppas att allt kommer gå bra. Har missat vad det är för typ av operation om du skrivit det, men det kanske inte är något du vill berätta. Ivilket fall skickar jag många styrkekramar!!!!
  12. 6
    Jag håller tummarna och tänker på er, och hoppas att allt kommer gå bra. Har missat vad det är för typ av operation om du skrivit det, men det kanske inte är något du vill berätta. Ivilket fall skickar jag många styrkekramar!!!!
  13. Medlem sedan
    Jun 2006
    #7
    Här hålls en tumme i norra delen av Sverige..
    Hoppas op går bra och att du återfinner lite glädje i vardagen.
    kram
  14. 7
    Här hålls en tumme i norra delen av Sverige..
    Hoppas op går bra och att du återfinner lite glädje i vardagen.
    kram
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    Håller tummar o kram till dig!
  16. 8
    Håller tummar o kram till dig!
  17. Malla
    #9

    Nu är

    klockan långt efter 13 och jag hoppas att allt gått bra. Kramar till hela familjen!
  18. 9
    Nu är klockan långt efter 13 och jag hoppas att allt gått bra. Kramar till hela familjen!

Liknande trådar

  1. Tumhållning!!
    By Anonym in forum _1206 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-09-29, 20:50
  2. Tumhållning
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-17, 10:25
  3. ber om tumhållning
    By skånetösen in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 14:13
  4. Tumhållning!
    By Ett hjärtebarn till in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2008-02-18, 08:32
  5. Tumhållning!
    By aitra74 in forum Sond- & knappmatning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-11, 08:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar