5års kalas igår!
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    5års kalas igår!

    Jätte kul, Liah va hel nöjd med dagen och jag och Svenne helt slut . Hon hade ett tjejkalas med my little pony tema.
    Novali va lika snäll som vanligt. Hon har börjat med en ny sak nu i två dagar. Hon lägger ner huvudet mot en när man har henne i famnen, precis som om hon kramas. Är sååååååå mysigt. Hon brukar aldrig ligga i famnen och sova m,m, somnar ju helst själv... så jag myser i fulla drag när hon gör så.
    Hoppas ni får en härlig söndag!
  2. 1
    5års kalas igår! Jätte kul, Liah va hel nöjd med dagen och jag och Svenne helt slut . Hon hade ett tjejkalas med my little pony tema.
    Novali va lika snäll som vanligt. Hon har börjat med en ny sak nu i två dagar. Hon lägger ner huvudet mot en när man har henne i famnen, precis som om hon kramas. Är sååååååå mysigt. Hon brukar aldrig ligga i famnen och sova m,m, somnar ju helst själv... så jag myser i fulla drag när hon gör så.
    Hoppas ni får en härlig söndag!
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Åh va mysigt...dom är så goa nu tycker jag..Alfred gillar när jag pussar han "i" mun så det ekar...hihi..och så har han också i dagarna hittat på en ny sak...som märktes tydligt idag när jag skulle få sovmorgon: han sitter i babysittern och galer ut de högsta toner han kan hitta...eh...mamma fick ge upp och kliva ur sängen för det gick inte att sova på övervåningen när han gjorde så nere..*L*..men man blir ju på bra humör i alla fall när de är glada och goa..
  4. 2
    Åh va mysigt...dom är så goa nu tycker jag..Alfred gillar när jag pussar han "i" mun så det ekar...hihi..och så har han också i dagarna hittat på en ny sak...som märktes tydligt idag när jag skulle få sovmorgon: han sitter i babysittern och galer ut de högsta toner han kan hitta...eh...mamma fick ge upp och kliva ur sängen för det gick inte att sova på övervåningen när han gjorde så nere..*L*..men man blir ju på bra humör i alla fall när de är glada och goa..
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3
    Visst är det mysigt att kramas med ens bebis - Eric gör också så med huvudet och lägger armarna om en och jag bara njuuuter!
  6. 3
    Visst är det mysigt att kramas med ens bebis - Eric gör också så med huvudet och lägger armarna om en och jag bara njuuuter!

Liknande trådar

  1. Kalas igår....
    By Jenny m.Tim_Max_Olle in forum _0506 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-13, 10:03
  2. 3-års kalas igår
    By singoalla in forum _05 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-02, 16:34
  3. 5års kalas, magsjuka och foglossnin
    By mallan med hilda in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-22, 19:33
  4. Lekar för 5års kalas? vilda killar!
    By mallan med hilda in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-18, 17:03
  5. 5års kalas! Tips på skattjakt?
    By Mamma Mu in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-03, 16:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar