Nu åker jag till sommarstugan!
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Nu åker jag till sommarstugan!

    Bäst av allt är att svärmor är där så jag kommer bli riktigt bortskämd. Mannen min kommer snart hem med mat så ska vi (läs han) bara packa det sista så åker vi. Gud vad jag behöver det här för jag har så ont efter fallet igår att jag knappt kan böja mig även fast jag verkligen försöker, benen viker sig av smärta...riktigt olidligt faktiskt.
    Ha en Glad Påsk allihopa!
  2. 1
    Nu åker jag till sommarstugan! Bäst av allt är att svärmor är där så jag kommer bli riktigt bortskämd. Mannen min kommer snart hem med mat så ska vi (läs han) bara packa det sista så åker vi. Gud vad jag behöver det här för jag har så ont efter fallet igår att jag knappt kan böja mig även fast jag verkligen försöker, benen viker sig av smärta...riktigt olidligt faktiskt.
    Ha en Glad Påsk allihopa!
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2
    Åh vad mysigt att åka till sommarstugan.. Har det så jätteskönt!! Bli lite bortskämd kan man behöva nu tycker jag..
    Vi ska oxå åka till sommarstugan (till min pappa) men bara över dagen på söndag.. Hoppas det blir skapligt väder så man kan sitta ute i nåt hörn som värms upp av solen.. *mys*

    Vad jobbigt att ha så ont.. Hoppas det blir lite bättre snart..
    Ta hand om dig och Glad Påsk!!!
    Kram kram
  4. 2
    Åh vad mysigt att åka till sommarstugan.. Har det så jätteskönt!! Bli lite bortskämd kan man behöva nu tycker jag..
    Vi ska oxå åka till sommarstugan (till min pappa) men bara över dagen på söndag.. Hoppas det blir skapligt väder så man kan sitta ute i nåt hörn som värms upp av solen.. *mys*

    Vad jobbigt att ha så ont.. Hoppas det blir lite bättre snart..
    Ta hand om dig och Glad Påsk!!!
    Kram kram
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Glad påsk själv, hoppas du får mycket vila och lugn och ro från karl'n. Som jag skrev nedan, det är som att slå två flugor i en smäll när man är hos föräldrar/svärföräldrar - vi får vila och männen kan "komma ikapp" allt vi slöa gravida kvinnor hindrar dem från... Närå, skämtar mest!

    Men ska du inte ta och kolla upp dig efter fallet, trots att du är skomakarens barn... Låter riktigt jobbigt!
  6. 3
    Glad påsk själv, hoppas du får mycket vila och lugn och ro från karl'n. Som jag skrev nedan, det är som att slå två flugor i en smäll när man är hos föräldrar/svärföräldrar - vi får vila och männen kan "komma ikapp" allt vi slöa gravida kvinnor hindrar dem från... Närå, skämtar mest!

    Men ska du inte ta och kolla upp dig efter fallet, trots att du är skomakarens barn... Låter riktigt jobbigt!
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Låter supergott! Tillåt dig att bli ordentligt bortskämd nu, det är bra

    Glad Påsk!
  8. 4
    Låter supergott! Tillåt dig att bli ordentligt bortskämd nu, det är bra

    Glad Påsk!

Liknande trådar

  1. Hittar inte nycklarna till sommarstugan
    By ulle75 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-03, 21:17
  2. Städar ut vintern ur sommarstugan.
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-05-15, 12:46
  3. Sommarstugan... och nattkiss
    By ulrikaf69 in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-09-15, 17:11
  4. Är i sommarstugan
    By Majjen in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-19, 17:50
  5. Kvällsfeber i sommarstugan:(
    By orolig mamma in forum Barnsjukdomar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-13, 22:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar