Hur mycket kläder??
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2005
    #1

    Hur mycket kläder??

    Har ni på era små ute nu??Här är det soligt och ca 20 grader..
  2. 1
    Hur mycket kläder?? Har ni på era små ute nu??Här är det soligt och ca 20 grader..
  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2
    tröja byxa, en tunn mössa och en extra tröja men e nog för mkt för själv går jag i linne
  4. 2
    tröja byxa, en tunn mössa och en extra tröja men e nog för mkt för själv går jag i linne
  5. Medlem sedan
    Aug 2005
    #3
    Snickarbyxor, kortärmad body och en tunnare munkjacka över (mest pga solen plus att det blåser lite kallt till och från) PÅ huvudet har hon en hatt.
  6. 3
    Snickarbyxor, kortärmad body och en tunnare munkjacka över (mest pga solen plus att det blåser lite kallt till och från) PÅ huvudet har hon en hatt.
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4

    Eli

    var i boulongen i dag och hade på sig, en långärmad t-skirt ett par tunna snickarbyxor i manchester, en lila solhatt med rosett på (jag var tvungen), strumpror och sandaler. Kallingarna fläktade nog skönt i rumpan så varmt det är i dag. Glöm inte solkrämen..
    ~ Tindra 2003 ~
    ~ Eli 2006 ~
    ~ bonusen Alvar 2006 ~
    ~ Tilde 2010 ~

    I wish I was a glow worm
    A glow worm´s never glum
    `Cos how can you be grumpy
    When the sun shines out you bum
  8. 4
    Eli var i boulongen i dag och hade på sig, en långärmad t-skirt ett par tunna snickarbyxor i manchester, en lila solhatt med rosett på (jag var tvungen), strumpror och sandaler. Kallingarna fläktade nog skönt i rumpan så varmt det är i dag. Glöm inte solkrämen..
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    På vår lilla tomt är det lä, så där har han byxor, långärmad och en solkeps. Och strumpor & skor.
  10. 5
    På vår lilla tomt är det lä, så där har han byxor, långärmad och en solkeps. Och strumpor & skor.
  11. Medlem sedan
    Feb 2002
    #6
    En heldräkt, typ pyjamas hade hon på sig idag, och solhatt om hon var i solen. Jag hittade ingen riktigt bra, men storebrors från förra året funkade hjälpligt, bara lite för stor... Hon tyckte nog om att känna gräs under fötterna verkade det som!
  12. 6
    En heldräkt, typ pyjamas hade hon på sig idag, och solhatt om hon var i solen. Jag hittade ingen riktigt bra, men storebrors från förra året funkade hjälpligt, bara lite för stor... Hon tyckte nog om att känna gräs under fötterna verkade det som!
  13. Medlem sedan
    Jan 2003
    #7

    Byxor, kortarmat o keps *imt*

    v
    Gloria med Lucas 99, Evelina 03 och Elias 06.
  14. 7
    Byxor, kortarmat o keps *imt* v
  15. Medlem sedan
    Sep 1999
    #8
    Shorts långärmad tröja och solhatt (den åker av hela tiden måste köpa en med knytband!)
  16. 8
    Shorts långärmad tröja och solhatt (den åker av hela tiden måste köpa en med knytband!)
  17. Medlem sedan
    Nov 2003
    #9
    Här högst upp på västkusten var det varmt där det var lä, men det blåste rätt kallt idag faktiskt. Så här var han klädd i jeans, t-shirt, sockar, skor, windstopperjacka och keps.
  18. 9
    Här högst upp på västkusten var det varmt där det var lä, men det blåste rätt kallt idag faktiskt. Så här var han klädd i jeans, t-shirt, sockar, skor, windstopperjacka och keps.
  19. Medlem sedan
    Aug 2005
    #10
    eftersom vi båda är/har varit sjuka byltar jag på ungen så hon håller på avlida...igår hade hon vanliga OCH fleecebyxor..
    idag hade hon långärmad t-shirt å tjock munkjacka, vårmössa å fodrade jeans... hon sitter ju på backen (går ej själv) å jag e livrädd att hon ska bli kall om rumpan
  20. 10
    eftersom vi båda är/har varit sjuka byltar jag på ungen så hon håller på avlida...igår hade hon vanliga OCH fleecebyxor..
    idag hade hon långärmad t-shirt å tjock munkjacka, vårmössa å fodrade jeans... hon sitter ju på backen (går ej själv) å jag e livrädd att hon ska bli kall om rumpan
  21. Medlem sedan
    Nov 2005
    #11
    tack alla för svar..vi brukar ha tröja o byxa eller fleecekläder på..
  22. 11
    tack alla för svar..vi brukar ha tröja o byxa eller fleecekläder på..
  23. Medlem sedan
    Jun 2003
    #12

    ja..

    men det låter väl förståndigt. I dag tixelempel så skulle jag satt på en fleesetröja och en tunn mössa.. *brr*
    ~ Tindra 2003 ~
    ~ Eli 2006 ~
    ~ bonusen Alvar 2006 ~
    ~ Tilde 2010 ~

    I wish I was a glow worm
    A glow worm´s never glum
    `Cos how can you be grumpy
    When the sun shines out you bum
  24. 12
    ja.. men det låter väl förståndigt. I dag tixelempel så skulle jag satt på en fleesetröja och en tunn mössa.. *brr*

Liknande trådar

  1. Vad mycket kläder!
    By Mia m Jesper o lille in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-18, 13:04
  2. Hur mycket kläder?
    By Ehlie in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-07-17, 10:20
  3. Hur mycket kläder tar
    By Minama in forum Småbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-07-09, 20:49
  4. Hur mycket kläder bör man ha
    By Catti m E, A & S in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-24, 09:25
  5. Hur mycket kläder?
    By Oxymara bf 17/5 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 18:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar