Behöver tips på handledsmudd..
_0403 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Behöver tips på handledsmudd..

    heter det så? Ja, men ni fattar säkert vad jag menar. Fick veta på BVC häromdan att Signe absolut inte får sola sin handled de närmaste två åren, så nu måste jag ha tag i lite coola muddar hon kan skyla den med. Helst så snygga som möjligt
    Mamma till fyra tjejer, Tilda 020709, Signe 040220, Freja 060719 och Ammi 080507
    [url]http://plottis.blogg.se/plottis/url]
    http://sveali.se
  2. 1
    Behöver tips på handledsmudd.. heter det så? Ja, men ni fattar säkert vad jag menar. Fick veta på BVC häromdan att Signe absolut inte får sola sin handled de närmaste två åren, så nu måste jag ha tag i lite coola muddar hon kan skyla den med. Helst så snygga som möjligt
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Jag har sett på både HM och PoP. Det var iofs i vintras, men det skadar ju inte att kolla nu med. De på HM var tjejigare, typ rosa och vita, medan PoP:s var lite mer neutrala (tror att de var röda och vita resp. röda och marinblå). Hoppas att du hittar några!
  4. 2
    Jag har sett på både HM och PoP. Det var iofs i vintras, men det skadar ju inte att kolla nu med. De på HM var tjejigare, typ rosa och vita, medan PoP:s var lite mer neutrala (tror att de var röda och vita resp. röda och marinblå). Hoppas att du hittar några!
  5. Medlem sedan
    Nov 2003
    #3
    Skulle helst vilja ha lite häftigare är bara färgade. Döskallar eller nåt?
  6. 3
    Skulle helst vilja ha lite häftigare är bara färgade. Döskallar eller nåt?
  7. Xappoline
    #4
    HM på killavdelningen har ia lla fall haft både döskallar och spindelmannen vad jag vet.
  8. 4
    HM på killavdelningen har ia lla fall haft både döskallar och spindelmannen vad jag vet.
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    En gissning

    Jag hade helt klart letat i sportaffärer med bra barn-sortiment. Kanske Stadium? Men även en del webb-butiker kan nog ha. Tycker mej ha sett sådana men kan inte minnas var. Inte freshmilk.se men nått i den stilen. Ska fundera!
  10. 5
    En gissning Jag hade helt klart letat i sportaffärer med bra barn-sortiment. Kanske Stadium? Men även en del webb-butiker kan nog ha. Tycker mej ha sett sådana men kan inte minnas var. Inte freshmilk.se men nått i den stilen. Ska fundera!
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6
    Minisafari har haft, de är i glada färger med samma tryck som på deras tröjor. Men jag vet inte om de fortfarande gör dom.

    Lycka till i jakten
  12. 6
    Minisafari har haft, de är i glada färger med samma tryck som på deras tröjor. Men jag vet inte om de fortfarande gör dom.

    Lycka till i jakten
  13. Xappoline
    #7
    Jag var på HM idag och såg en stor mängd sådana där band. Spindelmannen och Brasiliansk flagga och döskallar och en massa massa mer. Säkert 6-7 varianter.
  14. 7
    Jag var på HM idag och såg en stor mängd sådana där band. Spindelmannen och Brasiliansk flagga och döskallar och en massa massa mer. Säkert 6-7 varianter.
  15. Medlem sedan
    Nov 2003
    #8
    Åh, vad bra! Tack, nu vet jag var jag ska kolla! Då ska jag bara ta mig dit också
  16. 8
    Åh, vad bra! Tack, nu vet jag var jag ska kolla! Då ska jag bara ta mig dit också

Liknande trådar

  1. Behöver tips
    By mezz in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-07, 16:02
  2. Behöver tips på....
    By Rut o Ellys mamma in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-08, 21:36
  3. Behöver tips !!
    By Ullen in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-07, 22:06
  4. Behöver tips!! *ot*
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-07-04, 21:32
  5. Behöver tips på bål
    By Mamma1979 in forum Mat & dryck
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-03, 08:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar