Hjälp med photoshop *ot*
_0403 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 1999
    #1

    Hjälp med photoshop *ot*

    Testar här med eftersom ingen vill hjälpa mig tekniksnacket. Får bara svaret att läsa manualen och den hittar jag inte så då tror alla helt plötsligt att programmet måste vara en kopia... i alla fall..

    Jag har en bild. Jag vill göra den typ oval, rund, som ett hjärta m.m. Hur gör man det? Om man sedan vill ha suddiga kanter hur gör man då det?

    Nån här som vet och kan förklara för mig innan jag sliter av mig allt hår.
    Var och en har en skruv lös. Den som inte tror det har två.
  2. 1
    Hjälp med photoshop *ot* Testar här med eftersom ingen vill hjälpa mig tekniksnacket. Får bara svaret att läsa manualen och den hittar jag inte så då tror alla helt plötsligt att programmet måste vara en kopia... i alla fall..

    Jag har en bild. Jag vill göra den typ oval, rund, som ett hjärta m.m. Hur gör man det? Om man sedan vill ha suddiga kanter hur gör man då det?

    Nån här som vet och kan förklara för mig innan jag sliter av mig allt hår.
  3. Xappoline
    #2
    Jag skulle kolla Photoshophjälpen på www.webdesignskolan.com. Jag vet hur man gör, men det är lite bökigt att förklara om det saknas grundläggande kunskaper.

    Webdesignskolan är jättebra, den använde jag mycket tidigare.
  4. 2
    Jag skulle kolla Photoshophjälpen på www.webdesignskolan.com. Jag vet hur man gör, men det är lite bökigt att förklara om det saknas grundläggande kunskaper.

    Webdesignskolan är jättebra, den använde jag mycket tidigare.
  5. Medlem sedan
    Mar 1999
    #3
    Tack så mycket ska kolla där. Hade inte en tanke på den sidan, men kom på nu när du sa det att jag varit där innan.
  6. 3
    Tack så mycket ska kolla där. Hade inte en tanke på den sidan, men kom på nu när du sa det att jag varit där innan.

Liknande trådar

  1. Photoshop-hjälp?
    By Emelie_404 in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-12-06, 04:27
  2. Hjälp med Photoshop CS3
    By Shaylagirl in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-18, 08:56
  3. Photoshop hjälp
    By -TuvaLiten- in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-30, 18:34
  4. Nån som kan Photoshop?? hjälp
    By Lurpan in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 16:30
  5. photoshop hjälp....
    By CissiNL m J&S in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-13, 09:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar