Instämmer
_0403 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Instämmer

    Ska du ah en systemkamera finns inget alternativ vad jag har förstått... Vi var inne på en sån själva, men det stöp på mig, som inte riktgit orkar sätta mig in en sån. SÅ det blev en Canon IXUS, en 850. Inte så dum, faktiskt! Riktigt bra, även om den kunde varaliiite snabbare

    Dock följer inte all mjukvara man behöver med, om jag förstått min svåger rätt, som är yrkesfotograf. Det tillkommer ju alltid en massa kostander för "extras" och EOSen är inget undantag...

    Men KUL med en ny leksak! :-D
    Ulrika m Ebba (040311) & Klara (051229)
  2. 1
    Instämmer Ska du ah en systemkamera finns inget alternativ vad jag har förstått... Vi var inne på en sån själva, men det stöp på mig, som inte riktgit orkar sätta mig in en sån. SÅ det blev en Canon IXUS, en 850. Inte så dum, faktiskt! Riktigt bra, även om den kunde varaliiite snabbare

    Dock följer inte all mjukvara man behöver med, om jag förstått min svåger rätt, som är yrkesfotograf. Det tillkommer ju alltid en massa kostander för "extras" och EOSen är inget undantag...

    Men KUL med en ny leksak! :-D
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    Obs! Svar till Bi nedan *imt*
  4. 2
    Obs! Svar till Bi nedan *imt*

Liknande trådar

  1. Jag instämmer:
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-14, 07:30
  2. Instämmer
    By Notte m tjejer in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 14:06
  3. Instämmer!
    By issy in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-01-22, 18:37
  4. Instämmer med Femman...
    By stello in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-06, 21:13
  5. Instämmer!
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-16, 12:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar