Slemproppen?
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Slemproppen?

    Hej,

    har ni ofta flytningar och ibland mycket slem som kommer? Eller måste det vara dendär slemproppen? Fick ganska mycket slem ikväll men det var inget blod i. (Har haft en del rikliga flytningar också under graviditeten). Lite nervös eftersom min andra son kom 3 veckor tidigt. Men 3 månader för tidigt känns mindre bra!(Är i v.27 idag). Eller är det helt normalt med slem sådär, nån som vet? Och OM det var dendär slemproppen, betyder det i så fall att man ska föda snart?

    :i
  2. 1
    Slemproppen? Hej,

    har ni ofta flytningar och ibland mycket slem som kommer? Eller måste det vara dendär slemproppen? Fick ganska mycket slem ikväll men det var inget blod i. (Har haft en del rikliga flytningar också under graviditeten). Lite nervös eftersom min andra son kom 3 veckor tidigt. Men 3 månader för tidigt känns mindre bra!(Är i v.27 idag). Eller är det helt normalt med slem sådär, nån som vet? Och OM det var dendär slemproppen, betyder det i så fall att man ska föda snart?

    :i
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Hade det varit slemproppen hade du vetat det, för den är ÄCKLIG. Inte bara genomskynliga flytningar.
    Mycket flytningar har man normalt i graviditeten, det ökar ju längre man går.
    är du orolig tycker jag du ska kontakta din BM.
    Men som sagt, slemproppen är mer än bara flytningar..

    MVH
    /*Pernilla*
  4. 2
    Hade det varit slemproppen hade du vetat det, för den är ÄCKLIG. Inte bara genomskynliga flytningar.
    Mycket flytningar har man normalt i graviditeten, det ökar ju längre man går.
    är du orolig tycker jag du ska kontakta din BM.
    Men som sagt, slemproppen är mer än bara flytningar..

    MVH
    /*Pernilla*
  5. Medlem sedan
    Apr 2004
    #3
    Även om det hade varit den så kan den återbildas,det behöver alltså inte betyda att förlossningen är på g.Men jag har också haft slemmiga flytningar i perioder,varenda gång.Låter inte som slemproppen.
  6. 3
    Även om det hade varit den så kan den återbildas,det behöver alltså inte betyda att förlossningen är på g.Men jag har också haft slemmiga flytningar i perioder,varenda gång.Låter inte som slemproppen.
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    Åh vad skönt!

    Har liksom ingen koll alls på hur normalt det är med sånt men nu känner jag mig lugn. Oron kan liksom dra iväg när man inte vet nåt..


    Stort tack!
  8. 4
    Åh vad skönt!

    Har liksom ingen koll alls på hur normalt det är med sånt men nu känner jag mig lugn. Oron kan liksom dra iväg när man inte vet nåt..


    Stort tack!

Liknande trådar

  1. Slemproppen...
    By Folle in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-10-04, 20:24
  2. Slemproppen
    By ~JENN~ in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-04, 09:28
  3. slemproppen
    By susisan in forum _0706 Junibarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 13:31
  4. Slemproppen...
    By sanna_80 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-04-07, 12:25
  5. slemproppen
    By ofattbart in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 14:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar