Tiden tryter
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    Tiden tryter

    Har inte hunnit hålla mig uppdaterad här. Känns som tiden plötsligt försvann och att all fokus går åt till Molly.
    Lilla "Tufsan" hinkar mjölk och äter så hon tappar andan. Hade ökat 400g på en vecka, så helt plötsligt väger hon 3900g. Det händer så mkt för varje dag som går. Hon är redan med väldigt mkt och älskar att bara titta, fast oftast skall hon äta eller så skriker hon. Här gäller det att rapa annars blir det knip i lilla magen.

    Grattis till alla som jag inte hunnit gratta och Njut av solen.
    Jag kommer strax tillbaka
  2. 1
    Tiden tryter Har inte hunnit hålla mig uppdaterad här. Känns som tiden plötsligt försvann och att all fokus går åt till Molly.
    Lilla "Tufsan" hinkar mjölk och äter så hon tappar andan. Hade ökat 400g på en vecka, så helt plötsligt väger hon 3900g. Det händer så mkt för varje dag som går. Hon är redan med väldigt mkt och älskar att bara titta, fast oftast skall hon äta eller så skriker hon. Här gäller det att rapa annars blir det knip i lilla magen.

    Grattis till alla som jag inte hunnit gratta och Njut av solen.
    Jag kommer strax tillbaka
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    härligt att höra ifrån er! oj 400 gr! en till med grädde
  4. 2
    härligt att höra ifrån er! oj 400 gr! en till med grädde
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    Det vill jag då lova Riktigt glad i att är hon med. Får hicka och andnöd flera gg per dag. Blir skitsur och skriker om jag försöker lugna henne. Härlig att man kan se en personlighet redan nu

    Allt väl med Er?
  6. 3
    Det vill jag då lova Riktigt glad i att är hon med. Får hicka och andnöd flera gg per dag. Blir skitsur och skriker om jag försöker lugna henne. Härlig att man kan se en personlighet redan nu

    Allt väl med Er?
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Ja, tiden går väldigt fort! Kul att få rapport från er! Bubblan har starka röstresurser, hett temperament kanske? Ses på fika snart! Kram
  8. 4
    Ja, tiden går väldigt fort! Kul att få rapport från er! Bubblan har starka röstresurser, hett temperament kanske? Ses på fika snart! Kram
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Allt är bara bra Fast det känns som man inte hinner gosa, pussa, snosa, krama och klämma tillräckligt på snorpan bara
  10. 5
    Allt är bara bra Fast det känns som man inte hinner gosa, pussa, snosa, krama och klämma tillräckligt på snorpan bara
  11. Medlem sedan
    Jul 2004
    #6
    gott att höra ifrån dig.. känner igen det där man hinner liksom inte med nåt annat än mat o blöjor o syskon.. men men det går över o man kommer sakta men säkert in i sina rutiner igen.. k ram på dig..
  12. 6
    gott att höra ifrån dig.. känner igen det där man hinner liksom inte med nåt annat än mat o blöjor o syskon.. men men det går över o man kommer sakta men säkert in i sina rutiner igen.. k ram på dig..

Liknande trådar

  1. Det tryter...
    By Hannanas in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-01-31, 23:34
  2. Orken tryter...
    By LongingForAChild in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-07-01, 10:56
  3. Lusten tryter...
    By Anonym in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-18, 13:04
  4. Tålamodet tryter för var dag nu..
    By anne med 2an 9/6 in forum _0606 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-23, 07:41
  5. Det tryter...
    By AniLov in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-23, 13:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar