Är i sommarstugan
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Är i sommarstugan

    och lever storfamiljliv med svärföräldrar, svägerska med barn och son och make. Borde nog vila mer än vad jag gör, rättare sagt så borde jag ligga och vila mer, för jag sitter upp hela tiden. Kan inte säga att jag gör så mycket, men jag försöker att låta bli att göra något. Men ändå blir magen stenhård framåt eftermiddagen/kvällen.
    Så nu ska jag lägga mig ner en stund och vila, för faktiskt så är jag själv inne i stugan för tillfället och det kan bli lugnt och skönt.

    Tänker på er ofta och ser att några kanske är på G och att några fått igångsättning snart! Hoppas nu att allt går bra för oss alla, tänk nästa gång jag får tillfälle att titta in så kanske det finns små gosbebisar bland oss!

    Kram till er alla!
    ~*~ Ju mer jag tänker på saken, dess tydligare tycks det mig att livet helt enkelt är till för att levas ~*~ JW von Goethe
  2. 1
    Är i sommarstugan och lever storfamiljliv med svärföräldrar, svägerska med barn och son och make. Borde nog vila mer än vad jag gör, rättare sagt så borde jag ligga och vila mer, för jag sitter upp hela tiden. Kan inte säga att jag gör så mycket, men jag försöker att låta bli att göra något. Men ändå blir magen stenhård framåt eftermiddagen/kvällen.
    Så nu ska jag lägga mig ner en stund och vila, för faktiskt så är jag själv inne i stugan för tillfället och det kan bli lugnt och skönt.

    Tänker på er ofta och ser att några kanske är på G och att några fått igångsättning snart! Hoppas nu att allt går bra för oss alla, tänk nästa gång jag får tillfälle att titta in så kanske det finns små gosbebisar bland oss!

    Kram till er alla!
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Ja, försök ligga ner och vila lite då och då. Även om det inte blir så långa stunder, är det så skönt för kroppen att få ligga ner ibland. Nu när ni ändå är så många vuxna som kan hjälpas åt med barnen, så får du passa på! Ha det fortsatt trevligt i stugan! Kram kram!
  4. 2
    Ja, försök ligga ner och vila lite då och då. Även om det inte blir så långa stunder, är det så skönt för kroppen att få ligga ner ibland. Nu när ni ändå är så många vuxna som kan hjälpas åt med barnen, så får du passa på! Ha det fortsatt trevligt i stugan! Kram kram!
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3

    Jo, idag har jag legat mer

    i sängen och det känns bättre. Jag tycker att det gör ont att sitta upp. Min man kollade mitt gamla snitt idag, men det blev inte så mycket undersökt eftersom han sa att han inte kunde se det när jag stod upp. Jag är så himla öm över blygdbenet och i underkanten av magen så det är knappt sant!
    ~*~ Ju mer jag tänker på saken, dess tydligare tycks det mig att livet helt enkelt är till för att levas ~*~ JW von Goethe
  6. 3
    Jo, idag har jag legat mer i sängen och det känns bättre. Jag tycker att det gör ont att sitta upp. Min man kollade mitt gamla snitt idag, men det blev inte så mycket undersökt eftersom han sa att han inte kunde se det när jag stod upp. Jag är så himla öm över blygdbenet och i underkanten av magen så det är knappt sant!

Liknande trådar

  1. Städar ut vintern ur sommarstugan.
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-05-15, 12:46
  2. Det har gått en älg bakom sommarstugan..
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-06, 16:37
  3. Sommarstugan... och nattkiss
    By ulrikaf69 in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-09-15, 17:11
  4. Kvällsfeber i sommarstugan:(
    By orolig mamma in forum Barnsjukdomar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-13, 22:17
  5. Nu åker jag till sommarstugan!
    By gyllyan in forum _0705 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 15:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar