Va kul det var att träffas...
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Va kul det var att träffas...

    ...idag på IKEA!! Tack för en hel mysig dag tjejer!! Måste erkänna att jag just nu e mer död än levande, e mör i hela kroppen. Men det kostar att ligga på topp, eller hur... Nu hoppas jag bara att IKEA rundan påverkand myran så pass att hon vill ut NUUUUUU, eller by the way, jag måste nog få ta igen mig en stund först. Men imorrn kan hon faktiskt komma tycker jag

    Krampå er
    //Vanessa
  2. 1
    Va kul det var att träffas... ...idag på IKEA!! Tack för en hel mysig dag tjejer!! Måste erkänna att jag just nu e mer död än levande, e mör i hela kroppen. Men det kostar att ligga på topp, eller hur... Nu hoppas jag bara att IKEA rundan påverkand myran så pass att hon vill ut NUUUUUU, eller by the way, jag måste nog få ta igen mig en stund först. Men imorrn kan hon faktiskt komma tycker jag

    Krampå er
    //Vanessa
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Pust, har just kommit innanför dörren med min trådkorgsback mm från Ikea. Jättekul stockholmsmagträff! Det där jag råkade svamla om att jag skulle snickra och montera ihop allt så fort jag kom hem... det förstod ni att jag bara skämtade va.....

    Helt slut... men glad! Hoppas vi ses snart igen!

    Kram!
  4. 2
    Pust, har just kommit innanför dörren med min trådkorgsback mm från Ikea. Jättekul stockholmsmagträff! Det där jag råkade svamla om att jag skulle snickra och montera ihop allt så fort jag kom hem... det förstod ni att jag bara skämtade va.....

    Helt slut... men glad! Hoppas vi ses snart igen!

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Önskar så att jag hade orkat! Kul att ni blev så många.
    Vad shoppade ni då??

    Kram Mariah
  6. 3
    Önskar så att jag hade orkat! Kul att ni blev så många.
    Vad shoppade ni då??

    Kram Mariah
  7. Medlem sedan
    Feb 2002
    #4
    Jättetrevligt! Känns verkligen skönt att träffa fler som är lika stora och otympliga som jag! Tack för en mycket trevlig dag!

    Glöm ej att bocka av Ikeabesöket på ingångsättningslistan...

    Kramar!!
  8. 4
    Jättetrevligt! Känns verkligen skönt att träffa fler som är lika stora och otympliga som jag! Tack för en mycket trevlig dag!

    Glöm ej att bocka av Ikeabesöket på ingångsättningslistan...

    Kramar!!
  9. Medlem sedan
    Feb 2003
    #5
    Tack själv för ällskapet. Ja, inte är man pigg direkt efter den där rundan, misstänker att jag sitter bänkad vid datorn ett bra tag till... mest för att jag helt enkelt inte KAN röra på mig
    Kram på alla snygga runda brudar som invaderade ikea idag!
  10. 5
    Tack själv för ällskapet. Ja, inte är man pigg direkt efter den där rundan, misstänker att jag sitter bänkad vid datorn ett bra tag till... mest för att jag helt enkelt inte KAN röra på mig
    Kram på alla snygga runda brudar som invaderade ikea idag!
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6
    Jag shoppade mest... igen!! Min plånbok mår nog inte så bra snart om jag ska fortsätta så här.. blev en massa ljus och nya tallrikar för min del.
    Vi saknade dig... Kramar!!
  12. 6
    Jag shoppade mest... igen!! Min plånbok mår nog inte så bra snart om jag ska fortsätta så här.. blev en massa ljus och nya tallrikar för min del.
    Vi saknade dig... Kramar!!
  13. Medlem sedan
    Feb 2002
    #7
    Jag var jättetråkig i dag, shoppade bara praktiska saker som spjälsängs lakan och dreggel lappar...Lovar att skärpa mig till nästa gång!

    Skönt att ha dig tillbaka här igen, har varit orolig för dig sedan du skrev om din feber och klåda. Vad sa din Bm när du var där?

    kram!
  14. 7
    Jag var jättetråkig i dag, shoppade bara praktiska saker som spjälsängs lakan och dreggel lappar...Lovar att skärpa mig till nästa gång!

    Skönt att ha dig tillbaka här igen, har varit orolig för dig sedan du skrev om din feber och klåda. Vad sa din Bm när du var där?

    kram!
  15. Medlem sedan
    Jul 2003
    #8
    Febern har gått ner, är bara sjukt trött. misstänker att hb sjunkit. Klådan håller i sig men leverproverna var okej. Tog nya + gallsyra i måndags, min bm skulle ringa OM de visade något. Tror faktiskt inte att det är något men det är jobbigt med allt kli..

    Men Milla vad har hänt med dig? Shoppat praktiska saker....
  16. 8
    Febern har gått ner, är bara sjukt trött. misstänker att hb sjunkit. Klådan håller i sig men leverproverna var okej. Tog nya + gallsyra i måndags, min bm skulle ringa OM de visade något. Tror faktiskt inte att det är något men det är jobbigt med allt kli..

    Men Milla vad har hänt med dig? Shoppat praktiska saker....
  17. Medlem sedan
    Feb 2007
    #9
    Så det va ett skämt alltså, jag som tog dig på fullaste allvar.....
  18. 9
    Så det va ett skämt alltså, jag som tog dig på fullaste allvar.....
  19. Medlem sedan
    Feb 2007
    #10
    Trist att du inte kunde va med, hade varit kul att träffa en mage till. Jag va den som shoppade minst, men en viss brun overall i manchester från POP fick jag med mig, något du känner igen kanske...
    Kram
  20. 10
    Trist att du inte kunde va med, hade varit kul att träffa en mage till. Jag va den som shoppade minst, men en viss brun overall i manchester från POP fick jag med mig, något du känner igen kanske...
    Kram
  21. Medlem sedan
    Jul 2003
    #11
    ha ha ha, visst är den fiiin
    Senare i höst på våra bebisfikor så kommer alla bebisar se likadana ut..
  22. 11
    ha ha ha, visst är den fiiin
    Senare i höst på våra bebisfikor så kommer alla bebisar se likadana ut..
  23. Medlem sedan
    Feb 2007
    #12
    Har bockat av det å konstaterat att det bara gjorde mig jätte trött... Undrar just om ska ta å "svulla" i sig sånna där mums mums....då kan man ju bocka av det med sen, något säger mig att det inte tar på krafterna som IKEA besöket gjorde...möjligtvis blir man kanske lite trött i armen då...

    Kram
  24. 12
    Har bockat av det å konstaterat att det bara gjorde mig jätte trött... Undrar just om ska ta å "svulla" i sig sånna där mums mums....då kan man ju bocka av det med sen, något säger mig att det inte tar på krafterna som IKEA besöket gjorde...möjligtvis blir man kanske lite trött i armen då...

    Kram
  25. Medlem sedan
    Feb 2007
    #13
    Precis va PinkDasy å jag konstaterade
  26. 13
    Precis va PinkDasy å jag konstaterade

Liknande trådar

  1. Ufo-träffas??
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-06-13, 08:30
  2. när ska ni träffas?
    By mandelblomma in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-18, 18:04
  3. träffas?
    By mammadonna in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 12:14
  4. Träffas?
    By hermelinen in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 06:42
  5. träffas i gbg?
    By millo in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 20:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar