Försäkringar
_0803 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Försäkringar

    Jag har aldrig varit särsilt insatt i försäkringar tidigare. Men nu fick jag ju helt plötsligt en anledning. Vad ska man ha? Jag fyller aldeles snart 25år och min barnförsäkring går ut. Sen kanske jag ska tänka på att skaffa en åt prick med. Vad säger ni? Vad ska jag tänka på?
  2. 1
    Försäkringar Jag har aldrig varit särsilt insatt i försäkringar tidigare. Men nu fick jag ju helt plötsligt en anledning. Vad ska man ha? Jag fyller aldeles snart 25år och min barnförsäkring går ut. Sen kanske jag ska tänka på att skaffa en åt prick med. Vad säger ni? Vad ska jag tänka på?
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Jag har inte så stor koll på vanliga livföräkringar. Själv har jag en via jobbet som är bra.

    När jag väntade dottern så tecknade jag trygghansas vänta barn försäkring. Kommer inte riktigt ihåg om det var den som var gratis eller den som kostade, tror på det senare.

    Det är en djungel detta med försäkringar. Ska kolla jag med men inte ännu.
  4. 2
    Jag har inte så stor koll på vanliga livföräkringar. Själv har jag en via jobbet som är bra.

    När jag väntade dottern så tecknade jag trygghansas vänta barn försäkring. Kommer inte riktigt ihåg om det var den som var gratis eller den som kostade, tror på det senare.

    Det är en djungel detta med försäkringar. Ska kolla jag med men inte ännu.

Liknande trådar

  1. försäkringar
    By rockabilly_gal in forum Autismspektrum
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-01-27, 17:53
  2. Försäkringar
    By lena m 3 barn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 12:13
  3. Försäkringar???
    By kladdmaja in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-16, 09:58
  4. Försäkringar
    By Nyman in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 07:11
  5. försäkringar??
    By druvan in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-19, 16:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar