Frukost ordnad!
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Frukost ordnad!

    Det ligger till så att gästerna på vandrarhemmet kan köpa frukost från kl 9. Det kostar 50:- för vuxna. 40:- för barn. GRATIS för barn under 5 år!
    Nu var det ju så att jag inte visste åldern på era andra barn (dålig planering) så det är helt sonika bokat för 15 st på söndagmorgonen så ordnar det sig vid betalningen.

    Lunch är bokad för 28 st och 3 bebisar. Dom skulle samla ihop så många barnstolar dom kunde hitta

    Det fanns en stor grill en liten bit upp i skogen. Om det fanns nån närmare visste hon inte då hon jobbade på caféet,inte vandrarhemmet. Men det ordnar sig ju då i vilket fall.

    Vandrarhemmet har bara telefontid mellan 15-17 och jag jobbar eftermiddag idag och i morgon, så jag kan inte ringa för dom sista frågorna förrän på torsdag.
    Undrar ni över något annat så hojta!

    Ska bli så kul!
    Kram allihop!
  2. 1
    Frukost ordnad! Det ligger till så att gästerna på vandrarhemmet kan köpa frukost från kl 9. Det kostar 50:- för vuxna. 40:- för barn. GRATIS för barn under 5 år!
    Nu var det ju så att jag inte visste åldern på era andra barn (dålig planering) så det är helt sonika bokat för 15 st på söndagmorgonen så ordnar det sig vid betalningen.

    Lunch är bokad för 28 st och 3 bebisar. Dom skulle samla ihop så många barnstolar dom kunde hitta

    Det fanns en stor grill en liten bit upp i skogen. Om det fanns nån närmare visste hon inte då hon jobbade på caféet,inte vandrarhemmet. Men det ordnar sig ju då i vilket fall.

    Vandrarhemmet har bara telefontid mellan 15-17 och jag jobbar eftermiddag idag och i morgon, så jag kan inte ringa för dom sista frågorna förrän på torsdag.
    Undrar ni över något annat så hojta!

    Ska bli så kul!
    Kram allihop!
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2

    säger det

    igen!
    du är en mycket bra Reiseleiter!!!
    tack igen för att du fixar,
    kramar
  4. 2
    säger det igen!
    du är en mycket bra Reiseleiter!!!
    tack igen för att du fixar,
    kramar

Liknande trådar

  1. sjukskrivningen ordnad.
    By Ellan... in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-26, 21:36
  2. Taxin är ordnad
    By **jag** in forum Autismspektrum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-17, 23:02
  3. Ordnad ekonomi?
    By S in forum Adoption
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-15, 13:37
  4. Me&i visning ordnad!
    By Malin m.Elias&Malte in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-21, 18:33
  5. Läkartid ordnad
    By Mizen_m_två in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-13, 10:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar