Klumpfot nr 1
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Klumpfot nr 1

    är mitt nya namn....Känner mig som en elefant från topp till tå idag.Fötterna är Så stor så det är inte sant.Har provat med högläge och kallt fotbad,men inte hjälper det....Hur ska det gå att sova när det spänner som bara den?!?!?
    Händerna är inte ¨så farliga ....än...

    God natt på er alla...Med eller utan bäbisar i magen...
  2. 1
    Klumpfot nr 1 är mitt nya namn....Känner mig som en elefant från topp till tå idag.Fötterna är Så stor så det är inte sant.Har provat med högläge och kallt fotbad,men inte hjälper det....Hur ska det gå att sova när det spänner som bara den?!?!?
    Händerna är inte ¨så farliga ....än...

    God natt på er alla...Med eller utan bäbisar i magen...
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Ha ha Klumpfot nr 2 anmäler sig. Min sambo skrattar och pekar på mina fötter och säger att jag ser ut som en tant.....
    Det är hemskt, gör såå ont i slutet på dagen, och iden här värmen så kan man ju inte gå runt med stödstrumpor ute.
  4. 2
    Ha ha Klumpfot nr 2 anmäler sig. Min sambo skrattar och pekar på mina fötter och säger att jag ser ut som en tant.....
    Det är hemskt, gör såå ont i slutet på dagen, och iden här värmen så kan man ju inte gå runt med stödstrumpor ute.
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Mina fötter är inte heller att leka med. Jag fyller ut mina jättebreda Crocs vid det här laget, och de är lika tjocka på morgonen som på kvällen...
  6. 3
    Mina fötter är inte heller att leka med. Jag fyller ut mina jättebreda Crocs vid det här laget, och de är lika tjocka på morgonen som på kvällen...
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Här är en klumpfot till.. händerna också tyvärr bara värker.. har blivit mycket värre nu i värmen.. jobbigt att gå överhuvudtaget när det bara gör ooont.. ahh hoppas vi blir skonade snart och får våra bebisar så svullet kan få gå ner nån gång.. kram
  8. 4
    Här är en klumpfot till.. händerna också tyvärr bara värker.. har blivit mycket värre nu i värmen.. jobbigt att gå överhuvudtaget när det bara gör ooont.. ahh hoppas vi blir skonade snart och får våra bebisar så svullet kan få gå ner nån gång.. kram
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    Anmäler mig i klubben

    Mina fötter ser halvt groteska ut och när jag går barfota känns det lite som att gå omkring med simfötter på. Märklig känsla!
    ~~ Folly med flicka -02, pojke -04 och Hugo 070824 ~~
  10. 5
    Anmäler mig i klubben Mina fötter ser halvt groteska ut och när jag går barfota känns det lite som att gå omkring med simfötter på. Märklig känsla!

Liknande trådar

  1. Klumpfot
    By bigmouth in forum _1006 Junibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-01-26, 21:44
  2. Vattenkoppor och klumpfot
    By ss74 in forum Klumpfot
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-19, 21:16
  3. 16-årig klumpfot
    By hesv in forum Klumpfot
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-17, 21:35
  4. Infomöte om klumpfot
    By EccaS in forum Klumpfot
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-01-14, 21:07
  5. fvp och risken för klumpfot....
    By hemlig in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 01:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar