flyttar fram träffen
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    flyttar fram träffen

    vi skitar i d 18. Känner ingen lust att fixa eftersom ingen verkar komma... ja ut över mica dårå å nån till va?

    Se om det funkar bättre lördagen efter.
    Vem vill komma då?
    Karina m Hwila 050531 & Zion 060910
  2. 1
    flyttar fram träffen vi skitar i d 18. Känner ingen lust att fixa eftersom ingen verkar komma... ja ut över mica dårå å nån till va?

    Se om det funkar bättre lördagen efter.
    Vem vill komma då?
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2

    Jag vill

    men det är liksom precis efter vår semester, så det känns lite körigt och vi har redan flängt runt med ungarna så mycket i bil hit och dit. Vi måste hitta vardagen.
    Fast jag vill ju så gärna träffa dig och se hur ni bor numera!

    Men just nu är det körigt, dop, renovering osv osv.

    Kram
    annasthlm - med triss i pojkar
  4. 2
    Jag vill men det är liksom precis efter vår semester, så det känns lite körigt och vi har redan flängt runt med ungarna så mycket i bil hit och dit. Vi måste hitta vardagen.
    Fast jag vill ju så gärna träffa dig och se hur ni bor numera!

    Men just nu är det körigt, dop, renovering osv osv.

    Kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    alltså

    vi kan inte den närmaste tiden, men jag ville bara säga att jag vill och att jag inte nonchar dig på nåt vis.

    Kram
    annasthlm - med triss i pojkar
  6. 3
    alltså vi kan inte den närmaste tiden, men jag ville bara säga att jag vill och att jag inte nonchar dig på nåt vis.

    Kram
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    Vi kan komma den 25:e. Den här helgen har vi barnmöteshelg i Hallsberg, den börjar i morgon så nästa helg passar bra !
  8. 4
    Vi kan komma den 25:e. Den här helgen har vi barnmöteshelg i Hallsberg, den börjar i morgon så nästa helg passar bra !
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5
    Skulle vi kunna lägga fram den lite till? Det känns som att det vore bra med några veckors förvarning...

    Själv har jag fått problem den 25:e. Dotterns gudmor med familj har fått förhinder den dag vi skulle firat födelsedagar och vill flytta till 25/8. *Hoppas vi lägger träffen en annan dag så att jag slipper välja*
  10. 5
    Skulle vi kunna lägga fram den lite till? Det känns som att det vore bra med några veckors förvarning...

    Själv har jag fått problem den 25:e. Dotterns gudmor med familj har fått förhinder den dag vi skulle firat födelsedagar och vill flytta till 25/8. *Hoppas vi lägger träffen en annan dag så att jag slipper välja*

Liknande trådar

  1. Flyttar fram enkäten...
    By Nr 3 på G in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-07-01, 10:07
  2. Flytta fram Skansen-träffen!
    By MionsMamma in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-05-15, 09:33
  3. Flyttar upp träffen!
    By Saftmaja in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 11:10
  4. **BF-lista** flyttar fram
    By Cara_ in forum _0405 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 08:30
  5. Mea v.8 (flyttar fram från sid 3)
    By kikie in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-09, 15:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar