Tack tack tack till alla er...
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Tack tack tack till alla er...

    ...som skickade styrkekramar och tänkte på mig igår vid mammas begravning. Ni ska veta att det värmde mitt hjärta!

    Begravningen var tung förstås, men också väldigt vacker. Många gäster, såväl släkt som vänner, och det var skönt att se att så många tänker på henne. Att ha barnen med var också en välsignelse, de är så självklara mitt i all sorgen och gör det så tydligt att livet går vidare. D gick hand i hand med sin morfar fram till kistan och lämnade sin röda ros till mormor, så fint att se.

    Och här har det minsann hänt en hel del! Slemproppar, värkar och en septemberbebis! Så spännande... Själv har jag just nu inga som helst känningar, men det är skönt att kunna slappna av och tänka att nu är jag redo, nu får bebisen komma när den vill!

    Kram på er alla!
  2. 1
    Tack tack tack till alla er... ...som skickade styrkekramar och tänkte på mig igår vid mammas begravning. Ni ska veta att det värmde mitt hjärta!

    Begravningen var tung förstås, men också väldigt vacker. Många gäster, såväl släkt som vänner, och det var skönt att se att så många tänker på henne. Att ha barnen med var också en välsignelse, de är så självklara mitt i all sorgen och gör det så tydligt att livet går vidare. D gick hand i hand med sin morfar fram till kistan och lämnade sin röda ros till mormor, så fint att se.

    Och här har det minsann hänt en hel del! Slemproppar, värkar och en septemberbebis! Så spännande... Själv har jag just nu inga som helst känningar, men det är skönt att kunna slappna av och tänka att nu är jag redo, nu får bebisen komma när den vill!

    Kram på er alla!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Jag har oxå tänkt på dig, men som synes i mitt inlägg ovan har jag haft en del annat oxå att tänka på... Skönt att det gick bra idag i alla fall, eller så bra en begravning nu kan bli. Nu är det väl bara att vänta då :-)
  4. 2
    Jag har oxå tänkt på dig, men som synes i mitt inlägg ovan har jag haft en del annat oxå att tänka på... Skönt att det gick bra idag i alla fall, eller så bra en begravning nu kan bli. Nu är det väl bara att vänta då :-)
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Vad skönt att dagen blev bra. Det är inte kul att begrava sin förälder.. (Jag vet) Men det är som om en spänning släpper när väl begravningen är avklarad. Då kan man gå in i nästa sorgefas på något sätt.
  6. 3
    Vad skönt att dagen blev bra. Det är inte kul att begrava sin förälder.. (Jag vet) Men det är som om en spänning släpper när väl begravningen är avklarad. Då kan man gå in i nästa sorgefas på något sätt.

Liknande trådar

  1. Tack alla!! Super tack!!
    By poesi in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-04, 18:20
  2. tack tack tack till min nissa!
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-09, 15:33
  3. TACK TACK till er ALLA!!!!!
    By Dina_KL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-11-09, 22:26
  4. tack, tack!! för alla kramar
    By cammi_83 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 21:26
  5. Tack tack för alla svar om....
    By LenaH in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 20:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar