Vår Jack är här!!
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Vår Jack är här!!

    Nu har min lille Jack kommit äntligen......1 september 9.34.....
    han va 55cm lång å vägde 4765g... en ordentlig bit, kändes ju en del när han skulle ut om man säger så...
    Jag har varit lite nere å är det väl fortfarande mer elr mindre.... det är jättehärligt med bäbis å jag älskar honom mer å mer för varje dag men jag har inte landat än men jag hoppas det vänder snart för jag vill oxå kunna glädjas över att ha blivit mamma....

    Ta hand om er å era sötisar, jag återkommer med berättelse...
    Kram
  2. 1
    Vår Jack är här!! Nu har min lille Jack kommit äntligen......1 september 9.34.....
    han va 55cm lång å vägde 4765g... en ordentlig bit, kändes ju en del när han skulle ut om man säger så...
    Jag har varit lite nere å är det väl fortfarande mer elr mindre.... det är jättehärligt med bäbis å jag älskar honom mer å mer för varje dag men jag har inte landat än men jag hoppas det vänder snart för jag vill oxå kunna glädjas över att ha blivit mamma....

    Ta hand om er å era sötisar, jag återkommer med berättelse...
    Kram
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Stort grattis till stora killen!!

    Kram
  4. 2
    Stort grattis till stora killen!!

    Kram
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Stort grattis till lille store Jack -- jättefint namn tycker jag!

    Styrkekramar till dig, det är en enorm omställning att bli mamma och det är inte alls konstigt att du inte har landat ännu. För mig tog det åtminstone 2-3 veckor efter att första barnet anlänt innan jag började känna mig lite mer som mig själv igen. Försök få vila och avlastning och kontakta BVC för stöd om det känns för tungt. Kram kram!
  6. 3
    Stort grattis till lille store Jack -- jättefint namn tycker jag!

    Styrkekramar till dig, det är en enorm omställning att bli mamma och det är inte alls konstigt att du inte har landat ännu. För mig tog det åtminstone 2-3 veckor efter att första barnet anlänt innan jag började känna mig lite mer som mig själv igen. Försök få vila och avlastning och kontakta BVC för stöd om det känns för tungt. Kram kram!
  7. Medlem sedan
    Jan 2007
    #4
    Grattis! Han hade legat o göttat sig och fått lite hull innan han kom ut då!! kram
  8. 4
    Grattis! Han hade legat o göttat sig och fått lite hull innan han kom ut då!! kram
  9. Medlem sedan
    Oct 1999
    #5

    Grattis!

    Skönt att han äntligen är ute! Sköt om er!
    ~*~ Ju mer jag tänker på saken, dess tydligare tycks det mig att livet helt enkelt är till för att levas ~*~ JW von Goethe
  10. 5
    Grattis! Skönt att han äntligen är ute! Sköt om er!
  11. Medlem sedan
    May 2005
    #6
    Stort grattis till er kille! hoppas att ni mår bra.
    *kram*
  12. 6
    Stort grattis till er kille! hoppas att ni mår bra.
    *kram*
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #7
    Grattis till Jack! Nästan lika stor som min Love som var 55 cm fast vägde 5260!! Ta hand om er, det blir bättre ska du se!
  14. 7
    Grattis till Jack! Nästan lika stor som min Love som var 55 cm fast vägde 5260!! Ta hand om er, det blir bättre ska du se!
  15. Medlem sedan
    Aug 2004
    #8
    Grattis! Fördelen med så stora barn är ju att de är lättare att handskas med än små sköra pinglor! Har ju själv fått av de välväxta sorterna och bara "lånat" de riktigt små att känna på!

    Och Jack, vilket fint namn!!
  16. 8
    Grattis! Fördelen med så stora barn är ju att de är lättare att handskas med än små sköra pinglor! Har ju själv fått av de välväxta sorterna och bara "lånat" de riktigt små att känna på!

    Och Jack, vilket fint namn!!
  17. Medlem sedan
    Feb 2003
    #9
    Stort grattis till jack!! oj, han var inte liten! Förstår att det tar en stund att landa och komma in i allt! Ser framemot berättelsen sen, kram på er!
  18. 9
    Stort grattis till jack!! oj, han var inte liten! Förstår att det tar en stund att landa och komma in i allt! Ser framemot berättelsen sen, kram på er!
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10
    Oj jösses, det va en rejäl grabb! Härligt att han äntligen kom iaf! Grattis!
  20. 10
    Oj jösses, det va en rejäl grabb! Härligt att han äntligen kom iaf! Grattis!
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11
    Grattis, grattis!
  22. 11
    Grattis, grattis!
  23. Medlem sedan
    Feb 2002
    #12
    Grattis till Jack! Det var en stor kille minsann! Ta det lungt nu och njut så mycket du bara kan! Du ska se att du landar mjukt så småningom!
    Kramar!
  24. 12
    Grattis till Jack! Det var en stor kille minsann! Ta det lungt nu och njut så mycket du bara kan! Du ska se att du landar mjukt så småningom!
    Kramar!
  25. Medlem sedan
    Jun 2001
    #13
    Grattis hjärtat till sonen!
    Ta hand om dig, ser fram emot att höra mer!
  26. 13
    Grattis hjärtat till sonen!
    Ta hand om dig, ser fram emot att höra mer!

Liknande trådar

  1. jack T
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-04-29, 23:22
  2. Jack T
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-11, 14:39
  3. Jack T
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-31, 15:19
  4. Jack val??
    By Nickisa in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-11, 10:19
  5. Jack
    By Lisa S in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-03, 09:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar