Träffas?
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2004
    #1

    Träffas?

    Hej, har inte varit in här så mycket nu sen Ebba kom men försöker läsa lite då o då iallafall. Jag undrar om nån träff har diskuterats? jag skulle tycka det vore jättekul att ses nån gång. Antingen nåt större eller bara nåt mindre med dem som bor lite närmare. Jag bor i Uppsala o tar mig enkelt till Stockholm. Vad tror ni? Skulle det gå att få till nåt? Skulle ju vara kul att träffas nu när man delat/delar så mycket.
  2. 1
    Träffas? Hej, har inte varit in här så mycket nu sen Ebba kom men försöker läsa lite då o då iallafall. Jag undrar om nån träff har diskuterats? jag skulle tycka det vore jättekul att ses nån gång. Antingen nåt större eller bara nåt mindre med dem som bor lite närmare. Jag bor i Uppsala o tar mig enkelt till Stockholm. Vad tror ni? Skulle det gå att få till nåt? Skulle ju vara kul att träffas nu när man delat/delar så mycket.
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2
    Jag är intreserad men kanske inte riktigt ännu. Efter några månader kanske när de allra minsta babysarna också fått lite mer skinn på näsan och hull på kroppen?

    Jag har ju kanske längsta vägen...
  4. 2
    Jag är intreserad men kanske inte riktigt ännu. Efter några månader kanske när de allra minsta babysarna också fått lite mer skinn på näsan och hull på kroppen?

    Jag har ju kanske längsta vägen...
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3
    Ja, du har ju en bit att åka... Kanske en större julträff eller nåt då?
  6. 3
    Ja, du har ju en bit att åka... Kanske en större julträff eller nåt då?
  7. Medlem sedan
    Aug 2004
    #4
    Ja närmare jul känns okej för mej. Slutet av november eller nåt sånt. Har ju massor av julfester sen man ska hinna med, plus äldsta sonens födelsedag också. Att åka färja över är no problems, syrran jobbar på Viking Line och sponsrar min resa. Däremot behöver jag nog ledarhund när jag stiger iland på svensk mark för där är jag helt lost!!
  8. 4
    Ja närmare jul känns okej för mej. Slutet av november eller nåt sånt. Har ju massor av julfester sen man ska hinna med, plus äldsta sonens födelsedag också. Att åka färja över är no problems, syrran jobbar på Viking Line och sponsrar min resa. Däremot behöver jag nog ledarhund när jag stiger iland på svensk mark för där är jag helt lost!!
  9. Medlem sedan
    Jul 2006
    #5

    Uppsala här oxå *vinkar*

    Kanske finns fler här? Eller i närheten?
    Tidigare "Vovven med Adam" med 2 valpar:
    Prinsen Adam 060425 och prinsessan Linnéa 070818
  10. 5
    Uppsala här oxå *vinkar* Kanske finns fler här? Eller i närheten?
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6
    Har ju bestämt att vi ska ha en massa Stockholmsträffar framöver, kul om så månfa som möjligt kunde träfas samtidigt nån gång!1
  12. 6
    Har ju bestämt att vi ska ha en massa Stockholmsträffar framöver, kul om så månfa som möjligt kunde träfas samtidigt nån gång!1
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7
    Anmäler mig frivilligt att vara din
    ledarhund när det är dags
  14. 7
    Anmäler mig frivilligt att vara din
    ledarhund när det är dags
  15. Medlem sedan
    Sep 2004
    #8
    Ja, jag kan komma t Sthlm bara maken kan hämta på dagis den dagen.
  16. 8
    Ja, jag kan komma t Sthlm bara maken kan hämta på dagis den dagen.
  17. Medlem sedan
    Sep 2004
    #9
    Finns två till iallafall, Trissan o Spirella. Vi kanske kan ses nån gång o fika eller nåt? Jag har inga kompisar som är föräldralediga just nu så jag börjar känna att jag verkligen saknar vuxenkontakt på vardagarna iallafall...
  18. 9
    Finns två till iallafall, Trissan o Spirella. Vi kanske kan ses nån gång o fika eller nåt? Jag har inga kompisar som är föräldralediga just nu så jag börjar känna att jag verkligen saknar vuxenkontakt på vardagarna iallafall...
  19. Medlem sedan
    Nov 2002
    #10
    Nenne G också! Jag fikar gärna här i stan. När som helst faktiskt, fast helst mellan 8-14 då stora barnen är på dagis. Jag har ju föreläsningar några ggr i veckan som jag går på, men det bör inte vara några problem tycker jag!
  20. 10
    Nenne G också! Jag fikar gärna här i stan. När som helst faktiskt, fast helst mellan 8-14 då stora barnen är på dagis. Jag har ju föreläsningar några ggr i veckan som jag går på, men det bör inte vara några problem tycker jag!
  21. Medlem sedan
    Sep 2004
    #11
    kul, jag har a på dagis också så de tiderna är utmärkta.
  22. 11
    kul, jag har a på dagis också så de tiderna är utmärkta.
  23. Medlem sedan
    Feb 2002
    #12
    Oroa dig inte Lillmorran, i samma stund som du stiger i land på svensk mark så kommer vi finnas där för att ta hand om dig och lotsa dig så du inte kommer bort!

    Kram!
  24. 12
    Oroa dig inte Lillmorran, i samma stund som du stiger i land på svensk mark så kommer vi finnas där för att ta hand om dig och lotsa dig så du inte kommer bort!

    Kram!
  25. Medlem sedan
    Feb 2007
    #13
    Åh vad skoj synd att man inte bor i närheten av stockholm. Hade ju varit hur kul som helst att träffa alla mammor och bebisar
  26. 13
    Åh vad skoj synd att man inte bor i närheten av stockholm. Hade ju varit hur kul som helst att träffa alla mammor och bebisar
  27. Medlem sedan
    Sep 2006
    #14
    Hänger gärna med på att träffas om det passar.
    Har ju inte så mycket tid på dagis är 5 h och tåget tar 1 h enkel väg.
    Men det vore kul om det funkar.

    Kram meja
  28. 14
    Hänger gärna med på att träffas om det passar.
    Har ju inte så mycket tid på dagis är 5 h och tåget tar 1 h enkel väg.
    Men det vore kul om det funkar.

    Kram meja

Liknande trådar

  1. när ska ni träffas?
    By mandelblomma in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-18, 18:04
  2. träffas?
    By mammadonna in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 12:14
  3. Va kul det var att träffas...
    By myranåjag in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-07-26, 09:18
  4. Träffas?
    By hermelinen in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-08-22, 06:42
  5. träffas i gbg?
    By millo in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 20:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar