dotter med klumpfot
Klumpfot
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    dotter med klumpfot

    Hej allihoppa...
    Jag ville bara tala om att jag också har en dotter som föddes med klumpfot på båda fötterna. Hon är nu 8 och en halv månader och är en hur snäll och gosig som helst. hon gipsades efter 2 dagar tror jaf att det var..sedan gjorde hon hälseneoperationen under lokalbedövning vid 6 veckors ålder..där efter gips i två veckor..sedan fick hon skenor som hon skulle ha på sig ca 22 timmar per dygn...vi byter skenor ungefär varannan månad beror på hur fort dom växer...nu kan hon va utan dom ca 4 till 6 timmar...och så småningom så kommer hon bara att ha dom på natten...hon kan inte sitta än men hon vänder runt och har sig på golvet...är jätte duktig...så om det är någon som har frågor så får ni gärna fråga...jag har ju lite erfarenhet nu....mvh hasiba
  2. 1
    dotter med klumpfot Hej allihoppa...
    Jag ville bara tala om att jag också har en dotter som föddes med klumpfot på båda fötterna. Hon är nu 8 och en halv månader och är en hur snäll och gosig som helst. hon gipsades efter 2 dagar tror jaf att det var..sedan gjorde hon hälseneoperationen under lokalbedövning vid 6 veckors ålder..där efter gips i två veckor..sedan fick hon skenor som hon skulle ha på sig ca 22 timmar per dygn...vi byter skenor ungefär varannan månad beror på hur fort dom växer...nu kan hon va utan dom ca 4 till 6 timmar...och så småningom så kommer hon bara att ha dom på natten...hon kan inte sitta än men hon vänder runt och har sig på golvet...är jätte duktig...så om det är någon som har frågor så får ni gärna fråga...jag har ju lite erfarenhet nu....mvh hasiba
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Hej!

    Min dotter fick skor och skena igår och det fungerar inte alls! Hon gallskriker fast jag bara knäppt dit ena skon och med båda skorna på plats blir hon sned i kroppen och är otröstlig. hon har varit gipsad i fyra veckor och det har inte varit några som helst problem. Råd eller tips om hur jag får det att funka??

    Anna
  4. 2
    Hej!

    Min dotter fick skor och skena igår och det fungerar inte alls! Hon gallskriker fast jag bara knäppt dit ena skon och med båda skorna på plats blir hon sned i kroppen och är otröstlig. hon har varit gipsad i fyra veckor och det har inte varit några som helst problem. Råd eller tips om hur jag får det att funka??

    Anna
  5. Medlem sedan
    Dec 2010
    #3
    Vi behöver dig på hemsidan gå in och bli medlem www.klumpis.se
  6. 3
    Vi behöver dig på hemsidan gå in och bli medlem www.klumpis.se

Liknande trådar

  1. Klumpfot
    By bigmouth in forum _1006 Junibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-01-26, 21:44
  2. Vattenkoppor och klumpfot
    By ss74 in forum Klumpfot
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-19, 21:16
  3. Klumpfot?? Klubbfot??
    By Mea03 in forum Klumpfot
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-01-18, 22:08
  4. Klumpfot nr 1
    By inami in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-08-09, 17:24
  5. fvp och risken för klumpfot....
    By hemlig in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 01:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar