Present till 6-årig flicka?
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Present till 6-årig flicka?

    Tim ska på kalas i morgon till en flicka som fyller 6 år men som pojkmamma har jag ingen aning om vad vi ska köpa.

    Så förslag emottages mer än gärna :-)
    Tvillingar
  2. 1
    Present till 6-årig flicka? Tim ska på kalas i morgon till en flicka som fyller 6 år men som pojkmamma har jag ingen aning om vad vi ska köpa.

    Så förslag emottages mer än gärna :-)
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Min tjej gillar rosa, glitter och sånt. Hon önskar sig pysselböcker, en rosa dagbok med en fin penna till, hon gillar små burkar och sånt där man kan lägga saker (fina på Indiska tex), hårgrejer, pärlor... tala gärna om vad du köpte som tips till oss.
  4. 2
    Min tjej gillar rosa, glitter och sånt. Hon önskar sig pysselböcker, en rosa dagbok med en fin penna till, hon gillar små burkar och sånt där man kan lägga saker (fina på Indiska tex), hårgrejer, pärlor... tala gärna om vad du köpte som tips till oss.
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3
    När Pontus var på kalas till en tjej sist hade han med sig en trapp-spiral (en sån där färgglad som går i trappor) och en sån där spinn-leksak. Kommer inte ihåg vad de heter. Typ Beyblade, men enklare. Inbillar mig att tjejer och killar kan uppskatta åtminstonde en del lika saker. Jag kanske också är för mycket pojkmamma
  6. 3
    När Pontus var på kalas till en tjej sist hade han med sig en trapp-spiral (en sån där färgglad som går i trappor) och en sån där spinn-leksak. Kommer inte ihåg vad de heter. Typ Beyblade, men enklare. Inbillar mig att tjejer och killar kan uppskatta åtminstonde en del lika saker. Jag kanske också är för mycket pojkmamma

Liknande trådar

  1. Present till en 12-årig flicka.
    By *Koala* in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-10-12, 11:51
  2. Present till 6-årig flicka?
    By marie_70 in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-21, 10:19
  3. Present till 1,5 årig flicka?
    By CynicalGirl in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-24, 14:06
  4. Present till 4 årig flicka?
    By singoalla in forum _01/02 Vinterbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 12:25
  5. Present till 4 årig flicka?
    By singoalla in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 15:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar