Svart karamellfärg?
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Svart karamellfärg?

    Ni som vet så mycket Vart kan jag köpa svart karamellfärg? Jag har hittat ett par webshops men lägsta ordervärde e tyvärr ganska högt å det känns så onödigt att lägga ner 150 spänn extra på choklad (hör till dom ovanliga som inte har så mycket till övers för choklad...), andra färger eller vad det nu kan vara, när jag bara vill ha en liten flaska svart karamellfärg... Finns det verkligen inga affärer som säljer det?
  2. 1
    Svart karamellfärg? Ni som vet så mycket Vart kan jag köpa svart karamellfärg? Jag har hittat ett par webshops men lägsta ordervärde e tyvärr ganska högt å det känns så onödigt att lägga ner 150 spänn extra på choklad (hör till dom ovanliga som inte har så mycket till övers för choklad...), andra färger eller vad det nu kan vara, när jag bara vill ha en liten flaska svart karamellfärg... Finns det verkligen inga affärer som säljer det?
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Vet tyvärr inte, men fråga inne på M&D, där finns det folk som vet sånt
  4. 2
    Vet tyvärr inte, men fråga inne på M&D, där finns det folk som vet sånt
  5. Medlem sedan
    May 1999
    #3
    Det finns nån affär som heter nåt med "essens(er)" inne i Stockholm - Söder eller Östermalm, tror jag. De har.

    Haha! Det här blev ju tokvirrigt!! Men essens är ju inte så vanligt i affärsnamn, så du kanske kan hitta nåt om du söker på eniro eller nåt.

    Lycka till!
  6. 3
    Det finns nån affär som heter nåt med "essens(er)" inne i Stockholm - Söder eller Östermalm, tror jag. De har.

    Haha! Det här blev ju tokvirrigt!! Men essens är ju inte så vanligt i affärsnamn, så du kanske kan hitta nåt om du söker på eniro eller nåt.

    Lycka till!
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Du menar essencefabriken? Den ligger på Wallingatan nästan i City, precis vid Norra Bantorget. De har säkert, den affären glömde jag helt bort
  8. 4
    Du menar essencefabriken? Den ligger på Wallingatan nästan i City, precis vid Norra Bantorget. De har säkert, den affären glömde jag helt bort
  9. Medlem sedan
    May 1999
    #5
    Så heter den!!!
  10. 5
    Så heter den!!!
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6

    Tack

    Jag beställde från nätet ändå Det fick bli svart tårt-glitter å en tomte till jul, för att fylla upp ordervärdet Vi ska ha halloweenmiddag nästa helg (det var då alla kunde å vi struntar i att det inte e just halloween då ) å jag tänkte göra bål å delar av maten svart å orange å allmänt kuslig Fånigt kanske men varför inte!
  12. 6
    Tack Jag beställde från nätet ändå Det fick bli svart tårt-glitter å en tomte till jul, för att fylla upp ordervärdet Vi ska ha halloweenmiddag nästa helg (det var då alla kunde å vi struntar i att det inte e just halloween då ) å jag tänkte göra bål å delar av maten svart å orange å allmänt kuslig Fånigt kanske men varför inte!

Liknande trådar

  1. Karamellfärg och mat
    By Elinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-10-28, 16:12
  2. Nu är islyktan med röd karamellfärg
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-01-09, 18:24
  3. Jobba svart /köpa svart
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-10, 19:00
  4. Blå karamellfärg?
    By Virre m Alva & Hugo in forum Mat & dryck
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 19:19
  5. Hjälp, karamellfärg i Frankrike
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-12, 00:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar